עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אפרת צוקרמן נבחרה כמנהלת אגף החינוך ברחובות

ועדה בראשות ראש העיר רחמים מלול בחרה במנהלת קרית החינוך למדעים בשמונה השנים האחרונות, כמי שתוביל את מערכת החינוך העירונית ברחובות, החולשת על 330 גני ילדים, 41 בתי ספר יסודיים ו-16 בתי ספר על יסודיים

פורסם בתאריך: 17.4.18 13:45

-->

אפרת צוקרמן היא מנהלת אגף החינוך החדשה ברחובות. ועדת מכרז בראשות ראש העיר רחמים מלול בחנה היום (שלישי) את המועמדים והמועמדות שהגיעו לשלב הסופי והחליטה לבחור בצוקרמן, שמכהנת בשמונה השנים האחרונות כמנהלת קרית החינוך למדעים ונחשבת למנהלת מוערכת ואהובה. צוקרמן ייסדה את קרית החינוך והפכה אותה לבית ספר מבוקש וגדול. בשנה שעברה זכתה באות הצטיינות בין מצטייני החינוך של רחובות, היא הביאה את קרית החינוך ל-100 אחוז זכאות לבגרות ו-100 אחוז שיעור גיוס לצה"ל.

אפרת צוקרמן

אפרת צוקרמן

 

בוועדה בראשות ראש העיר רחמים מלול היו חברים גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, חבר המועצה שי קזיוף, דורון מילברג מנכ"ל העירייה, סמנכ"ל משאבי אנוש גלית אנגל, היועצת המשפטית של עיריית רחובות עו"ד מיכל דגן, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, מנהל אגף תנועה, פיקוח ושילוט עירוני ליאור שוקרי, מבקר העירייה נפתלי אקרמן (משקיף), גבי שמעון יו"ר הסתדרות המורים במרחב (משקיף), מפקחת חינוך מיוחד במשרד החינוך מירי קינן (משקיפה), נציגת ארגון המורים ענת עמנואל (משקיפה), רות קרטר נציגת משרד הפנים, מנהלת אגף החינוך בבאר טוביה ,וכן אביבה חלבי יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה (משקיפה).

רחמים מלול: "בחרנו באפרת צוקרמן לניהול אגף החינוך. מערכת החינוך העירונית היא מהטובות בישראל, עטורת פרסים והישגים. אפרת הקימה קרית חינוך מדעית לתפארת בעיר וניהלה ביד רמה ובהצלחה גדולה מערכת מורכבת של הצלחות לצד ערכים. התרשמנו מיכולותיה הגבוהות ומניסיונה וכשרונה של אפרת, ואנו מאחלים לה הצלחה גדולה בתפקידה".

זוהר בלום: ״ניהלנו הליך מכרז יעיל ככל שניתן על מנת לאייש את התפקיד החשוב של מוביל מערכת החינוך בעיר. אני סבור שבחרנו את הטובה ביותר, שתביא את החינוך ברחובות להישגים גבוהים אף יותר, ונעשה הכול על מנת לסייע לה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא אשכח את זה לעולם..שנת 2004 כיתה יב תיכון רביבים היא היתה המורה למטימטיקה שלי.
    כל כך השתדלתי כדי להצליח בבגרות במתימטיקה 3 יחידות לצערי הייתי בפער משמעותי מהכיתה.במקום לעזור לי הורידה אותי למטה..ולא לסיים בגרות.
    אחד הזכרונות הרעים ולא מגיע לה לאן שהגיעה על חשבונם של תלמידים חלשים!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר