ילדי הגנים בביקור בבית ויצמן
ילדי הגנים בביקור בבית ויצמן

לרגל 70 שנות עצמאות: כל ילדי גני החובה ברחובות יבקרו בבית חיים ויצמן שבמכון ויצמן

לקראת יום העצמאות ה-70 נערך ברחובות פרויקט ייחודי שבמסגרתו יבקרו כל ילדי הגנים בבית הנשיא הראשון. לסיכום ייערך בספורטק אירוע שיא בהשתתפות אלפי הילדים והוריהם

פורסם בתאריך: 9.4.18 15:09

-->

לכבוד שנת ה-70 למדינת ישראל רקחו באגף החינוך בעיריית רחובות, מחלקת הגיל הרך, פרויקט מיוחד לרגל החגיגות: כל ילדי 110 גני החובה בעיר ישתתפו בפעילות מיוחדת אשר נבנתה בשיתוף פעולה בין המחלקה לגיל הרך בעירייה, משרד החינוך ויד חיים ויצמן במכון ויצמן. במסגרת הפעילות נערך בימים אלה סבב של ביקורים של כל גני החובה השונים מרחבי העיר בבית הנשיא הראשון למדינת ישראל – חיים ויצמן.

במסגרת הביקור נחשפים כ-3,000 הילדים לדמותו של הנשיא הראשון, המדען בעל השם העולמי והמנהיג הציוני הדגול, בפעילות חווייתית ומעשירה אשר מותאמת לגילם ומספרת את סיפורו. בביקור במקום הילדים עוברים דרך תחנות שונות בהיסטוריה של מדינת ישראל, בסיפור תקומתה ובמסלול חייו של נשיאה הראשון של המדינה.

סיכום הפעילות יתרחש באירוע שיא מרגש ביום שישי הקרוב (13.4) בשעה 9:00 במתחם הספורט העירוני, בהשתתפות ראש העיר רחמים מלול וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום. במסגרת האירוע ילדי הגנים יחגגו את יום עצמאות 70 למדינה וירקדו וישירו עם אורי זר שינחה את האירוע. לקראת החגיגות קיבלו הילדים את חוברת השירים  "זמר לך מולדתי" שחולקה באלפי עותקים, ואשר בה אוסף שירים המספרים את סיפורה של ארץ ישראל.

ילדי הגנים בביקור בבית ויצמן

ילדי הגנים בביקור בבית ויצמן

ראש העיר רחמים מלול: "אני גאה מאוד בפרויקט החינוכי הייחודי לרחובות. אין דרך טובה מזו ללמד את ילדי הגן את המורשת של המדינה ושל העיר רחובות גם יחד. זוהי עוד אחת מהסיבות שבגינן נחשבת מערכת החינוך העירונית לאחת הטובות בישראל".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "רוב גני החובה בעיר כבר ביקרו בבית הנשיא, והילדים הפיקו ידע רב ונחשפו להיסטוריה ולמורשת של מדינת ישראל בדרך חווייתית. אנו מזמינים את כל ההורים להצטרף לאירוע השיא ביום שישי הקרוב, לחוות יחד את השמחה באמצעות השירים שמרכיבים את המורשת שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר