מתוך תערוכת אוכל לנשמה
מתוך תערוכת אוכל לנשמה

תערוכת צילום: "אוכל לנשמה"

פרויקט קולינארי פרי עבודתם של ילדי בית ספר דקלים - מרכז לבריאות הנפש בנס ציונה - מוצג בקניותר

פורסם בתאריך: 18.3.18 09:01

-->

תערוכת צילומים "אוכל לנשמה" – פרויקט קולינרי פרי עבודתם של ילדי וצוות חוג הצילום של בית הספר דקלים – מרכז לבריאות הנפש, בנס ציונה, מוצגת החל מהשבוע בקניון עופר קניותר נס ציונה, ועד לתאריך ה-18.5. התערוכה כוללת כ-40 צילומים והיא אחת מתוכניות הדגל של בית הספר, שמטרתו להעצים את התלמידים המאושפזים, להעלות את ביטחונם על ידי לימוד כישורי חיים ומתן דרכי תקשורת אלטרנטיבית להביע את עצמם.

התערוכה משלבת ומפגישה בין עולמותיהם של הילדים הצעירים, כל אחד בצבע שונה, כל אחד וטעמו האישי והיצירתי, כל אחד וההשראה שלו. אוכל הוא אחד האלמנטים הבסיסיים בחיינו, כזה שמשפיע על מצב הרוח ועל איכות החיים שלנו. לאוכל חשיבות תרבותית, משפחתית ואישית, טעמים וריחות מחזירים אותנו למקומות ולחוויות אותם חווינו. הצילום הוא שפה שכל אחד מאתנו מדבר בה, ללא צורך בלימוד, והצילום הקולינארי הוא אחד מענפי הצילום היחידים המצריכים מהצלם לגרום לחושים נוספים לעבוד על מנת להעביר את החוויה המלאה.

מתוך תערוכת אוכל לנשמה

מתוך תערוכת אוכל לנשמה

מנכ"ל הקניותר, מיכל חכימיאן, מסרה לרגל פתיחת התערוכה: "אנו רואים חשיבות רבה לשיתוף פעולה עם הקהילה הסובבת אותנו ושמחים על ההזדמנות להציג את העבודות ולשתף את ציבור הרחב בעבודות הנפלאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר