טניה ויונוקור
טניה ויונוקור

ג'אז ופלמנקו על במה אחת

במוצאי שבת יעמדו על במה אחת הפסנתרן לאוניד פטשקה והאמנית הרב תחומית טניה וינוקור, במסגרת המופע השני בסדרת "עולם הג'אז" של הקונסרבטוריון העירוני מבית החברה העירונית רחובות

פורסם בתאריך: 13.2.18 06:47

-->

מצד אחד הפסנתרן הווירטואוז לאוניד פטשקה, שניגן בבמות מרכזיות ברחבי העולם. מהצד השני האמנית הרב תחומית טניה ויונוקור, שמשלבת פלמנקו עם יצירה משלה. כל זה יקרה במוצאי שבת (17.2) על במת הקונסרבטוריון של החברה העירונית ברחובות, במסגרת המופע השני בסדרה של "עולם הג'אז" של המחלקה למוזיקה ברחובות. במופע ישלבו פטשקה ווינוקור בין עולמות הג'אז והפלמנקו. ילוו אותם בנגינה ולרי ליפץ בקונטרבס ואלכס אוקופוב בתופים.

פטשקה ניגן בכל רחבי העולם, אפילו בבית הלבן, ונכלל בין 100 הנגנים המצטיינים של המאה ה-20 על ידי המכון הביוגרפי האמריקאי. ב-2009 הקים את פסטיבל הג'אז SUPER JAZZ ASHDOD, שבו הופיעו אמני ג'אז מוכרים מהארץ ומהעולם.

פטשקה נוהג לארח בסדרת "עולם הג'אז" מוזיקאים מכל הסגנונות, ובמופע במוצאי שבת יארח את ויונוקור, כנרת, רקדנית וזמרת בעלת קריירה בינלאומית, שגדלה כאן ברחובות. וינוקור מגיעה מרקע קלאסי ככנרת וכרקדנית בלט. היא למדה באקדמיה למוזיקה בתל אביב ובאקדמיה למחול בירושלים.

טניה ויונוקור

טניה ויונוקור

 

בגיל צעיר התאהבה בסגנון הפלמנקו, זכתה במלגה בתחרות על שם עדי אגמון והרחיקה עד ספרד כדי  להמשיך לנגן, לרקוד ולהתעמק בסגנון. כשחזרה ארצה הצטרפה ללהקת מיומנה, ויצרה את המופע "סינקו5" המשלב מוזיקת פלמנקו מסורתית עם יצירות מקוריות שלה המושפעות מסגנונות שונים –  ג'אז, קובני, טנגו, בתוספת וידאו ארט וריקוד. במופע נזה התארח לאוניד פטשקה ודיויד ברוזה. באחרונה השיקה את הפרויקט החדש שלה SHINE, ובו חומריים חדשים ומקוריים המשלבים מוזיקת עולם עם מקצבים שונים וסאונד חדשני.

מוצאי שבת, 20:30, הקונסרבטוריון העירוני (רחוב סירני 52). מחיר כרטיס: 95 שקלים. ניתן להזמין בטלפון: 086683882.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר