דורון סולומון
דורון סולומון

רחובות מצדיעה למנצח "תזמורת קלאסיקה רחובות"

המנצח דורון סלומון יקבל פרס על מפעל חיים למבצעי מוזיקה מטעם שרת התרבות

פורסם בתאריך: 9.1.18 12:29

-->

בשנה שעברה מונה דורון סלומון לכהן כמנצחה החדש של "תזמורת קלאסיקה רחובות". סלומון, שהתחבר לתזמורת ולעיר רחובות הודיע לא מכבר כי ימשיך לעונת קונצרטים נוספת, התבשר לאחרונה כי הוא יקבל פרס על מפעל חיים למבצעי מוזיקה מטעם שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב.

סלומון: "זה הפרס השלישי שלי החודש. רק לפני שבוע קיבלתי את אות יקיר פסטיבל 'צלילי מדבר' ולפני חודש, באלסנדריה שבאיטליה, זכיתי בפרס גיטרת זהב. זה נחמד שאנשים מפרגנים, זה מרגיש כאילו הקריירה שלי מתחילה מחדש".

בתאריך 2.2.18 תופיע "תזמורת קלאסיקה רחובות" בניצוחו של סלומון בקונצרט פתוח לקהל הרחב בהיכל התרבות העירוני. זו הזדמנות נהדרת לכבד את סלומון לרגל זכייתו בפרס וליהנות ממופע מוזיקלי משובח. עוד ישתתפו בקונצרט הכנרת הסולנית, כרמלה ליימן ותזמורת כלי קשת מהקונסרבטוריון העירוני. בתכנית: יצירות מאת המלחינים סיבליוס, ביזה, שטראוס, צ'ייקובסקי, מאסנה, סרסטה ועוד.

מנהלת המחלקה למוזיקה והקונסרבטוריון העירוני, ריטה וינוקור: "זכינו במנצח ברמה הגבוהה ביותר. חברי התזמורת נהנים מאד לעבוד עם איש מקצוע כל כך איכותי ואנו רואים שגם הוא נהנה לעבוד איתם. אנו מקווים שדורון יישאר אתנו למשך שנים ארוכות קדימה, ומאמינים שיחד נוכל לקדם את תחום המוזיקה ברחובות גם לטובת המוזיקאים שנהנים לנגן תחת ניצוחו, וגם על מנת שנוכל לבנות יחד תכניות ייחודיות עבור תושבי העיר".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר