חוויות שוויץ רחובות החדשה (צילום: אלעד חיימוביץ')
חוויות שוויץ רחובות החדשה (צילום: אלעד חיימוביץ')

"מועדון הסרט הירוק" משנה מקום ומחירו הוזל משמעותית

סדרת הסרטים התיעודיים העוסקת באתגרים של המפגש בין הטבע והאדם בסביבה המודרנית עוברת לחוויות שוויץ ברחובות החדשה

פורסם בתאריך: 9.1.18 07:07

-->

"מועדון הסרט הירוק" הוא סדרת סרטים תיעודיים מרהיבים העוסקת באתגרים של המפגש בין הטבע והאדם בסביבה המודרנית: כדור הארץ, אקלים, סביבה, עירוניות, צרכנות, חינוך ופוליטיקה. עמותת "אקולנוע" עוסקת מזה מספר שנים בהנגשת הסרטים לציבור הרחב על ידי בחירתם, עריכתם, תרגומם והפצתם בעזרת הקרנות והרצאות.

ברחובות יזמה את התכנית לפני כשלוש שנים יערה ספיר, חברת מועצת העיר ומחזיקת התיק לפיתוח בר קיימא. יערה פנתה ליניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות, והציעה לו שיתוף פעולה בנושא זה. בשנתיים הקודמות הוקרנו הסרטים בהיכל התרבות, בשיתוף פעולה ובאירוח של החברה העירונית ובית העם. כעת, מתוך רצון להוזיל עלויות ולשנות מעט את פורמט המפגשים, פנתה ספיר למרקוביץ' והוחלט להקרין את הסרטים במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה. גם המחיר הוזל משמעותית, ויעמוד על 20 שקלים לכרטיס, כאשר סדרת הסרטים נתמכת בתקציב התיק לפיתוח בר קיימא".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'

יערה ספיר: "לאחר שראיתי מספר סרטים ב'סינמטק' תל אביב, וראיתי שקיימת אפשרות לשכור את הסרטים ולהיעזר במרצים של העמותה, החלטתי להביאם גם להקרנה ברחובות. בעיר שלנו, עיר המדע והתרבות, יש ציבור רחב המתעניין בנושאים הללו, כולל סטודנטים ואנשי מקצוע הגרים בערים. השנה החלטנו לשלב את הסרטים עם תכנית 'יזמות ירוקה בקהילה' שמתקיימת במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, ולהקרין אותם באווירה יותר ביתית של רשת 'חוויות'. כמו כן, החלטנו לחבר לסדרה מנחה קבוע ולא מרצה מתחלף – תומר יפה – שמנחה את תכנית היזמות הירוקה. שינוי נוסף הוא שהשיחה או ההרצאה תתקיים לאחר הסרט ולא לפניו, משום שהסרטים בדרך כלל משאירים רושם עז בעיני הצופים וגם מעוררים שאלות ותגובות, ונראה לנו נכון יותר באווירה של המקום לאפשר את השיח ואת ההשלמה של המידע והמענה לשאלות לאחר הצפייה בסרט. את הסדרה מנחה כאמור תומר יפה, מומחה בענייני סביבה והנחיית קבוצות, מוביל תכניות יזמות קהילתית והשתלמויות בכל הארץ וכמובן תושב העיר".

יערה ספיר

יערה ספיר

 

מירב אהרון, מנהלת מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה: "אני שמחה על שיתוף הפעולה בנושא חשוב מאין כמוהו, אשר נוגע לכל אחד ואחת מאתנו – איכות הסביבה. אני מאמינה שבאמצעות פלטפורמה ייחודית זו – הקרנת סרטי האיכות לצד הדיון שיתקיים לאחריהם – נצליח יחד להנגיש את הנושא לקהל הרחב ולעורר מודעות רחבת היקף. אני מזמינה את כולם לבוא ולקחת חלק בעשייה החשובה הזו".

המפגש הראשון יתקיים ביום ג' ה-16.1.18 בשעה 20:00, במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, רחוב קרוננברג 1. במפגש יוקרן הסרט "המלאך הכחול". הסדרה כולה תכלול חמישה סרטים.

לרכישת כרטיסים: 086366171/2.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר