גולן ביטון
גולן ביטון

חורף חם מסביב לשעון בחוויות קרית משה

טיול לחרמון, לונה פארק, מיכל דליות, ציפי שביט, נסרין קרדי והמחזמר מלך סיאם, הם רק חלק מרשימה עשירה ומגוונת של אירועים שיתקיימו בחוויות קרית משה בחודשים הקרובים. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 7.1.18 11:20

-->

בשנים האחרונות הפך מתנ"ס חוויות קרית משה ברחובות למוביל ברמה הארצית בפיתוח תכניות ואירועי תרבות ללקוחות המתנ"ס ותושבי העיר. החורף הקרוב לא צפוי להיות שונה מהבחינה הזו ולכל הגילאים מצפה פעילות מסביב לשעון.

אחד האירועים המרכזיים שהמתנ"ס מוביל, בשיתוף ועדת התרבות המורכבת מאנשי השכונה, הוא יום האישה הבינלאומי שאליו נמכרים מאות כרטיסים בזמן קצר. השנה בחרה הוועדה במופע הבידור אמי הגנרלית, עם ציפי שביט, ותוך פחות מ-48 שעות אזלו כל 400 הכרטיסים.

האירועים הבולטים בחודשים הקרובים:

יום שלישי ה-6.2.18: טיול לצפון באתר החרמון. יציאה ב-6:00 בבוקר מרחבת המתנ"ס וחזרה משוערת ב-19:00. מחיר 120 שקלים למשתתף ומספר מקומות מוגבל.

יום חמישי ה-8.2.18: יריד תחפושות יתקיים בין השעות 16:00-19:00 עם מאות תחפושות של מיטב המותגים במחיר 60 שקלים. היריד בשיתוף עמותת 'נפש רוח נשמה' וכל ההכנסות בו ישמשו לרכישת סלי מזון למשפחות נזקקות לחג פסח הקרוב.

יום חמישי ה-15.2.18: יום המשפחה עם מיכל דליות בהרצאתה "אלף פעמים כבר אמרתי לך". מדוע הילד מתעקש, מנדנד ואינו מציית? למה הילד יוצר פרובוקציה אפילו עם יודע שייענש?. מחיר: 50 שקלים.

יום שלישי ה-27.2.18: המחזמר המצליח ״המלך סיאם״ מתיאטרון אורנה פורת. מחיר: 50 שקלים.

יום רביעי ה-28.2.18: הלונה פארק מגיע לחוויות קרית משה בין השעות 10:30 עד 17:00, כולל מופע ייחודי ומקפיץ עם כוכב הילדים קוקו ג'מבו. מחיר: 10 שקלים.

יום רביעי ה-28.2.18: נשף פורים עם הדיווה של המוזיקה הים תיכונית, נסרין קדרי, כולל תחרות תחפושות נושאת פרסים וכיבוד עשיר. מחיר: 80 שקלים.

יום חמישי ה- 8.3.18: חגיגת יום האישה הבינלאומי עם ציפי שביט (אזלו הכרטיסים).

 

גולן ביטון, מנהל המתנ"ס: "הודות לתמיכתם של ראש העיר רחמים מלול, של יניב מרקוביץ' יו"ר רשת חוויות ושל ממלא מקום מנכ"ל הרשת צביקה מדהלה, אמנים מהשורה הראשונה יגיעו למגוון הופעות במחירים סמליים לרווחת הקהילה. הצפי הוא לאלפי משתתפים. תושבי השכונה שותפים בבחירת האירועים, כאשר גם תושבים מחוצה לה מגיעים לחגיגת תרבות איכותית. עם סיום שיפוץ היכל התרבות שבמתנ"ס, שמכיל 400 מקומות ישיבה, נכפיל את כמות האירועים".

לפרטים נוספים אודות האירועים והזמנת כרטיסים ניתן לפנות למזכירות המתנ"ס בטלפון: 089312700.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר