העוגב יככב בקסם הבארוק
עוגב

"עוצמת העוגב והקול"

לאור דרישת הקהל: קונצרט עוגב נוסף בסדרת הקונצרטים של המחלקה למוזיקה

פורסם בתאריך: 27.12.17 07:58

-->

ביום שבת ה-6.1.18 יתקיים בבית דונדיקוב קונצרט עוגב בהובלתו של נגן העוגב בוריס זובין, אליו תחבור בשירה מיכל אוקון. במחלקה למוזיקה החליטו לקיים את המופע גם השנה לאור הדרישה הגבוהה בקרב הקהל, כך שפעם נוספת יוכלו תושבי רחובות והסביבה ליהנות מהעוגב במלוא עוצמתו באקוסטיקה הנפלאה של בית דונדיקוב.

בוריס זובין מרבה להופיע ברסיטלים כפסנתרן, עוגבן ונגן צ'מבלו בארץ ובחו"ל. בין היתר הופיע בצרפת ובאוקראינה. הוא השתתף בפסטיבל בינלאומי בקייב למוזיקה קאמרית ובפסטיבל "באך-פסט 2008" בסומי. עבודתו כאסיסטנט של עוגבן בפילהרמונית של סומי בשנים 1990-1997 חשפה אותו לרפרטואר הרחב של מוזיקת העוגב.

 

מיכל אוקון היא זמרת סופרן מן הבולטות בתחום הבארוק בישראל. היא מרבה להופיע כסולנית בקונצרטים עם תזמורות והרכבים בארץ, באירופה ובארצות הברית, לצד אמנים ומנצחים ידועי שם. ברזומה שלה קונצרטים עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית והאופרה הישראלית, התזמורת הקאמרית הישראלית, תזמורת סימפונט רעננה, תזמורות הבארוק הירושלמית, אנסמבל "פניקס", תחת שרביטם של זובין מהטה, דניאל אורן, גארי ברטיני, דני אטינגר, אשר פיש ואחרים.

בקונצרט זה יבצעו השניים מוזיקה מרגשת מהליטורגיה ועד ימינו, מיצירותיהם של קאצ'יני, מונטוורדי, באך, מנדלסון ועוד. הקונצרט יתקיים במוצאי שבת ה-6.1 בשעה 20:30, בבית דונדיקוב, רחוב יעקב 32, רחובות. הזמנת כרטיסים בטל': 086683882.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר