amaya
amaya

Amaya טריו מגיעים לרחובות

המחלקה למוזיקה ברחובות מציגה את הקונצרט השני בסדרת פניני המוזיקה הקאמרית

פורסם בתאריך: 20.12.17 07:19

-->

ביום רביעי ה-3.1 בשעה 20:30 יתקיים בהיכל התרבות העירוני ברחובות הקונצרט השני מתוך הסדרה המצליחה פניני המוזיקה הקאמרית של המחלקה למוזיקה רחובות. בקונצרט יופיע טריו פסנתר שמהווה שילוב מוצלח במיוחד בין קשתנים מפינלנד ופסנתרנית ישראלית.

הצלע הישראלית של הטריו, הפסנתרנית הישראלית בתיה מורביץ, מופיעה עם מיטב התזמורות בארץ ובחו"ל ובין היתר עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית והתזמורת הסימפונית חיפה. היא מופיעה בקונצרטים קאמריים רבים על מיטב הבמות בניו יורק, לונדון, ברלין ועוד. את הכנרת לאה טורי מפינלד מורביץ הכירה במהלך לימודיה באוניברסיטת אינדיאנה בבלומינגטון, ארצות הברית, בשנת 2004. השתיים החלו להופיע כדואו ובשנת 2011 צירפו את הצ'לן לאורי רנטמויאנן, גם הוא מפינלנד, וכך נוצר טריו AMAYA.

אחת לכמה חודשים הטריו נפגש בפינלנד או בישראל לשם חזרות ויציאה למסע הופעות בארץ ובחו"ל. מאז היווסדו הטריו הספיק להופיע בישראל, קפריסין, פינלנד, אוסטריה, בריטניה והודו. הם השתתפו בפסטיבל "שנברג" בלונדון, וב"פסטיבל סיבליוס" בהלסינקי. פרופ' יונתן זק, המוזיקאי והפסנתרן הנחשב, כתב עליהם כי "רק לעתים רחוקות שומעים הרכב המנגן בעדינות, רגישות ומעורבות רגשית עמוקה. כל אחד משלושת הנגנים הוא אמן אמיתי עם אישיות מיוחדת ויחד הם מתמזגים יפה לקבוצה מלוכדת ומרשימה המנגנת באיזון טונאלי מושלם ובהבנה מוזיקלית עמוקה".

 

מסע ההופעות הנוכחי בישראל נתמך על ידי שגרירות פינלנד בישראל. בקונצרט ינגן הטריו יצירות שונות כגון: ו. א. מוצרט – טריו בסי במול מז׳ור ק. 502, ס. רחמנינוב – טריו מס' 1 בסול מינור – ״טריו אלגי״, ר. שומאן – טריו מס.1 ברה מינור אופ' 63.

מחיר כרטיס: 80 שקלים. לפרטים ולרכישת כרטיסים ניתן לפנות אל המחלקה למוזיקה רחובות בטלפון 086683882.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר