אירנה פרידלנד
אירנה פרידלנד

כשצליל וצבע נפגשים

סדרת הרצאות חדשה בבית דונדיקוב תעסוק בקשר שבין מוזיקה לאמנות פלסטית

פורסם בתאריך: 27.11.17 07:10

-->

ביום רביעי (6.12) בשעה 19:00 תיפתח בבית דונדיקוב ברחובות סדרת הרצאות אודיו-ויזואליות חדשה וייחודית, שתעסוק בקשר שבין מוזיקה לאמנות פלסטית, בין צליל לצבע. סדרת ההרצאות נקראת "הקשיבו לצלילי התמונה העתיקה" והיא עוסקת בקשר שבין המוזיקה הנצחית של המלחין י. ס. באך, לבין ציוריו של הצייר רמברנדט. ההרצאה תתקיים בין חללי תערוכת הצילום והרישום "מיתה יפה", של היוצרות פסי גירש וג'ניה נוביקובה, אוצרת התערוכה: אורה קראוס.

את הסדרה תנחה הפסנתרנית אירנה פרידלנד, בליווי שקופיות ובהדגמות מוזיקאליות חיות. פרידלנד נמנית עם חבר המורים באקדמיה למוזיקה על שם רובין באוניברסיטת תל אביב ומשמשת כמרצה בחוג למוזיקה והחוג הרב תחומי באוניברסיטת חיפה. הקריירה המוזיקלית שלה כוללת פעילות אינטנסיבית כפסנתרנית סולנית ונגנית קאמרית, היא מרבה להופיע ברחבי אירופה (בלגיה, הולנד, פינלנד, שוודיה, נורבגיה ,צרפת, גרמניה, איטליה) ובארצות הברית.

 

בכל הרצאה תעסוק פרידלנד באמן ובמלחין המייצגים תקופה בהיסטוריה או סגנון אמנותי. ההרצאה השנייה של פרידלנד תתקיים בתאריך 7.3.18 לרגל שבוע האישה הבינלאומי, והיא תקשר בין יצירותיה של קלרה שומאן לבין ציוריה של אוה גונזלס. ההרצאה האחרונה בסדרה תעסוק בקשר בין יצירותיו של פרדריך שופן לציוריו של אז'ן דלקרואה.

הסדרה מתקיימת בימי רביעי בשעה 19:00 בבית דונדיקוב, רחוב יעקב 32, רחובות. מחיר כרטיס 50 שקלים ומחיר מנוי לסדרה בת שלושה מפגשים הינו 100 שקלים. פרטים נוספים ורכישת כרטיסים במחלקה למוזיקה: 086683882.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר