מתוך תערוכת מיתה יפה
מתוך תערוכת מיתה יפה

בבית דונדיקוב ברחובות יתקיים שיח על צילום במסגרת תערוכת "מיתה יפה"

גלעד טוקטלי, רפי שרגאי ודניאלה שלו ידונו בנושאי צילום באמנות, צילום דוקומנטרי וצילום בקולנוע

פורסם בתאריך: 12.11.17 10:06

-->

צילום באמנות, צילום דוקומנטרי וצילום בקולנוע, הם רק חלק מהנושאים שיידונו ב-5 בדצמבר בשעה 19:00 בבית דונדיקוב ברחובות, במסגרת תערוכת "מיתה יפה" שבה מציגות שתי אמניות איורים וצילומים.

מרצה והסטודנטית שלה בתערוכה אחת

בין היתר, תחת הכותרת "צילום כאמנות" תתקיים הצצה אל מדיום הצילום באמנות הפלסטית וטעימה קלה על מקומו של הצילום בתולדות האמנות במערב. מבט לעבודותיהם של אמנים-צלמים מהארץ ומהעולם, תוך השוואה לעבודת הצילום של פסי גירש המציגה בימים אלה תערוכה בגלריה העירונית ברחובות (מנחה: דניאלה שלו, מרצה ואוצרת במוזיאון ישראל בירושלים).

מתוך תערוכת מיתה יפה

מתוך תערוכת מיתה יפה

 

בקטגוריית "צילום דוקומנטרי" יעמדו על מאפייניו הייחודיים ועל מקומם של הצלם והבמאי בתהליך. האם מדובר רק בתיעוד אובייקטיבי? האם ניתן להשפיע על האירועים המצולמים? ומה קורה כשדברים משתבשים בזמן אמת? ישוחח על הנושא גלעד טוקטלי, במאי ומפיק סרטי טלוויזיה ותכניות טלוויזיה שבין השנים 1993 ל-2014 שימש, בשיתוף פעולה מתמשך עם אילנה דיין, כבמאי ומפיק ב"עובדה", תכנית התחקירים ששודרה בערוץ 2.

רפי שרגאי, תסריטאי, במאי ומפיק סרטים, מרצה לקולנוע ועורך תוכן להרצאות מחזות ותסריטים, ידבר על צילום בקולנוע – על זיכרון בראי הקולנוע, מבט חדש ומקורי על האופן בו מטפל הקולנוע בזיכרון: על עיבוד ואיבוד זיכרון, מחיקתו, החדרת זיכרונות, זיכרון לטווח קצר, הדחקה וגם זיכרונות ילדות.

התערוכה "מיתה יפה" של האמניות האמניות פסי גירש וג'ניה נוביקובה, מרצה וסטודנטית, מציגה ציורים לצד רישום. אוצרת התערוכה היא אורה קראוס, והיא תינעל בתאריך ה-10.12.17.

שעות ביקור בתערוכה: ימים א'-ה', 13:00-9:00, ימים א', ג' 18:00-16:00, יום ו' 12:00-9:00.

בית דונדיקוב (צלום: ג'ני גפטרשוסטר)

בית דונדיקוב (צלום: ג'ני גפטרשוסטר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר