אירוע ההצדעה לאזרח המבוגר ברחובות בשנה שעברה
אירוע ההצדעה לאזרח המבוגר ברחובות בשנה שעברה

רחובות מצדיעה לאזרח המבוגר

מופעים עם משה דץ וחני נחמיאס, שירה עם קובי אושרת, הרצאות על המוח ושימור היכולת, והצגה של קבוצת התיאטרון הקהילתי הבין דורי בנושא חשיבות הקשרים בתוך המשפחה

פורסם בתאריך: 6.11.17 16:18

-->

פורום שולחן עגול עירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת בעיר, הפועל בהובלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, בשיתוף הקתדרה העירונית על שם לאה טנא בחברה העירונית רחובות, עמותת על"ה, רשת חוויות וארגונים נוספים, יערוך שורת אירועים שבמרכזם האזרחים הוותיקים בעיר.

אירוע הפתיחה, "תרועת הפסטיבלים", יתקיים  במעמד ראש העיר רחמים מלול ביום ראשון ה-12.11 בשעה 11:00 בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני. האירוע יכלול את השירים הגדולים של פסטיבל הזמר בכיכובם של משה דץ וחני נחמיאס. השניים יציגו מסע אישי מוזיקלי שחולק כבוד לפסקול ההוויה הישראלית, עם שירים נוסטלגיים ואהובים. עלות כרטיס 30 שקלים בלבד (לרכישת כרטיסים ניתן לפנות להיכל התרבות בטל': 089232200).

בנוסף, ייערך ביום רביעי ה-22.11 בשעה 8:30 יום עיון בחוויות שוויץ המדע, בשיתוף המשרד לשוויון חברתי, בנושא דרכי המוח, חדר כושר מנטלי לשיפור איכות החיים, חידושים רלוונטיים בנושא חקר המוח והתנסות פרקטית במגוון סדנאות בתחום. יום העיון יכלול הרצאות של צביקה וולק, מנהל התוכנית של מכון פוירשטיין, בנושא "רגע חושבים: המוח ושימור היכולת", סדנאות הקול שבלב עם רחלי סממי גיל, אימון המוח עם צביקה וולק, טאי צ'י עם תמר לרום, יוגה עם מצדה פלג ומופע "הללויה לעולם" עם קובי אושרת שיציג משיריו. עלות כרטיס 20 שקלים בלבד (לרכישת כרטיסים ניתן לפנות למחלקה לרווחת האזרח המבוגר בטל': 089392682).

אירוע הסיום יתקיים ב-27.11 בשעה 10:30 בבית יד לבנים, רחוב הבנים 10, ויכלול הצגה של קבוצת התיאטרון הקהילתי הבין דורי "סבתות ונכדים ומה שביניהם דור 3". התיאטרון הוקם על ידי המחלקה לרווחת האזרח המבוגר, בהנהלתה של ענת יולס, ביוזמתה של אורית קרטה – גהסי, עו"ס קהילתית במחלקה, בשיתוף קריית החינוך על שם רון ארד, ברוח היי-טק-היי. ההצגה עוסקת בקשר הבין דורי או בהיעדרו בסביבה אינטרנטית, ומעוררת מחשבה על הקשר בין הדורות בתוך המשפחה. לרכישת כרטיסים ניתן לפנות למחלקה לרווחת האזרח המבוגר בטל': 089392682.

 

חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק ותיקים, ד"ר רוני באום: זוהי זכות גדולה להיות חברה בפורום שולחן עגול עירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת, זכות שמקנה לי אפשרות להכיר מקרוב את מאפייני האוכלוסייה וצרכיה ולקחת חלק משמעותי בפיתוח תכניות ואירועים לטובת האוכלוסייה המבוגרת בעיר".

ד"ר רוני באום

ד"ר רוני באום

 

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, איריס שיפריס: "האוכלוסייה הוותיקה ברחובות היא אחת החשובות בעיר. זו ההזדמנות שלנו להחזיר מעט לדור המייסדים, להעשיר את חייהם ולהסב להם נחת. התאמנו את המופעים במיוחד עבורם, מתוך חשיבה ומטרה שימצאו בהם עניין וייהנו לכל אורך הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר