מתוך תערוכת 'כי האדם עץ השדה'
מתוך תערוכת 'כי האדם עץ השדה'

'כי האדם עץ השדה'

תערוכת ציורים חדשה של האמנית שרה ארמן בבית יד לבנים

פורסם בתאריך: 29.10.17 07:31

-->

בית יד לבנים מארח החל מסוף השבוע שעבר תערוכת ציורים חדשה של האמנית שרה ארמן, בשם' כי האדם עץ השדה' (אוצרת התערוכה: רוני אנקורי).

ארמן היא יוצרת ואוצרת מוערכת בעולם האמנות בישראל, ובתערוכה זו היא עושה שימוש בצבעי אקריליק על בד הקנבס, כשציוריה עוסקים ברובם בצמחיה ובפריחה. הפרחים והמרבדים הירוקים ביצירותיה אינם אך ורק הציור הגלוי לעין, אלא עולם שלם גדוש ברבדים, כאישיותה. ארמן מביאה אל הבד חיים שלמים, ארוזים במעטה של אסתטיקה וחן. כל אלה חוברים יחדיו לכדי יצירה מקורית ומרגשת המאפשרת הצצה נדירה לציירת בעלת מטען רגשי רב היקף והיסטוריה מטלטלת של ילדה במסתור בפולין הכבושה.

מתוך תערוכת 'כי האדם עץ השדה'

מתוך תערוכת 'כי האדם עץ השדה'

 

ארמן החלה את דרכה בבן שמן, מוסד בו למדה שלוש שנים, ולאחר מכן המשיכה את לימודי האמנות בבית הספר 'אבני' ובמדרשה. היא למדה אצל מיטב המורים, בניהם גם רפי לביא ורות דרקטור. כיוצרת ואוצרת, ארמן הלכה תמיד כנגד הזרם, אתגרה ושברה מוסכמות והקדימה את זמנה. היא לא פחדה להציג אמנות בחללים אלטרנטיביים וחדשניים גם כשאחרים הרימו גבה. כך לדוגמה, סלון ביתה התל אביבי של ארמן משמש כגלריה לציוריה שלה ובית למיטב אמני ישראל, אותם היא בוחרת בקפידה לכדי תערוכה משותפת רבת פנים וצבעים. לעיתים היא נותנת במה לציירים בעלי צרכים מיוחדים הניחנים בכישרון רב.

התערוכה נפתחה ביום חמישי (26.10) והיא תינעל בתאריך 23.11. התערוכה פתוחה לקהל הרחב במשך כל ימות השבוע: יום א' (11:00-15:00), יום ג' (11:00-15:00 ואחר הצהריים בין השעות 16:30-18:30) ובימים ב', ד' ו-ה' (בין השעות 08:30-15:00). בתאריכים 3.11 וה-16.11 הכניסה לתערוכה תתאפשר בין השעות 13:00-15:00 בלבד.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר