אדם מדר (צילום: נעמי גנגי)
אדם מדר (צילום: נעמי גנגי)

שרים באשדודית ברחובות

המופע שרקחו השחקן שמעון מימרן, המלחין יונתן כנען והמוזיקאי אדם מדר מגיע למופת רחובות

פורסם בתאריך: 22.10.17 08:08

-->

"המופע 'שירים באשדודית' הוא צירוף מופלא של אמיתות שמחברות בין שירתו המתבוננת והיומיומית של המשורר והמהפכן סמי שלום שטרית, לבין פרשנות מוזיקלית תיאטרלית שמכה בקרביים ונותנת לשירתו חיים חדשים". כך אומר שמעון מימרן, היוצר והרוח החיה מאחורי המופע שירים באשדודית, שמגיע במוצאי שבת (28.10, שעה 20:30) לאולם מופת ברחובות.

במופע, שרקחו במשותף השחקן שמעון מימרן, המלחין יונתן כנען והמוזיקאי אדם מדר, מהדהדת מחאה אך היא מרוככת ומחדדת את עוקצן של המילים הכתובות.

מימרן: "המופע מהלך בעדינות בין פצעים פתוחים של החברה שמאכזבת, אך לא נותנת לו ליפול לגבולות עדתיים. התוצאה היא מופע שאמנם החל כמחווה ליצירתו של שלום שטרית, אך הוא הרבה מעבר לזה. אחרי ששנים ארוכות מדי השירה הזו נכלאה בגטו עדתי, בא המופע ומשחרר את המילים שנוגעות בגעגוע חוצה עדות לשייכות ולקהילה עוטפת, תומכת, סולידרית וחמה".

שמעון מימרן (צילום: נעמי גנגי)

שמעון מימרן (צילום: נעמי גנגי)

אילן גרזי, מנהל מופת: "המופע שמבליח פעם בחודש על במת תיאטרון תמונע בתל אביב כובש את הלב בישירות ובפשטות. אין חוצץ בין המילים, בין פיוט לשפת רחוב. המופע הזה מחדד יותר מכל עד כמה ישראלית היא כתיבתו של שלום שטרית. זהו מופע מחבר ומגשר, שמאפשר את המיזוג המיוחל בכור ההיתוך שנכפה על חברה שמימי ראשיתה הייתה מורכבת ומפולגת. זה מופע לאנשים אופטימיים ולמתגעגעים כרונית שלא שכחו מאיפה באו".

כרטיסים ניתן להשיג בטל': 089466977 / 089467890.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר