היכל התרבות בנס ציונה (צילום: בורוכוב צילום אירועים)
היכל התרבות בנס ציונה (צילום: בורוכוב צילום אירועים)

תושבים מרחובות: "למה הקתדרה העממית יקרה מבית הפנאי בנס ציונה?"

לדברי תושבי רחובות סדרה של 25 הרצאות בבית הפנאי בנס ציונה עולה 400 שקלים, בעוד סדרה של 30 הרצאות בקתדרה העממית ברחובות עולה 800 שקלים. בחברה העירונית רחובות מסבירים את הפערים במחיר

פורסם בתאריך: 4.12.17 13:09

-->

הקתדרה העממית ברחובות, כמו גם בית הפנאי בנס ציונה, מציעים סדרות של הרצאות בוקר שמושכות אליהן לא מעט קהל. באחרונה תושבים מרחובות מתרעמים על כך שסדרה של 25 מפגשים בבית הפנאי בנס ציונה עולה 400 שקלים, בעוד סדרה של 30 הרצאות בקתדרה העממית ברחובות עולה 800 שקלים.

"לא ברור מדוע יש הבדל כזה גדול במחירים", אומרים התושבים. "נס ציונה לא רחוקה ואולי פשוט משתלם יותר להגיע להרצאות שם".

בחברה העירונית לתרבות ברחובות, שמפעילה את הקתדרה העממית, מסבירים מהן הסיבות להבדלי המחירים, שנעוצות בעיקר באיכות הגבוהה של המרצים, באירועי הפתיחה והסיום החגיגיים ובכיבוד האורחים בקפה ומאפה.

תגובת החברה העירונית רחובות: "הקתדרה העממית רחובות הינה הגדולה והמובילה בישראל. לומדים במסגרתה למעלה מ-15 אלף תלמידים מידי שנה והיא נתמכת על ידי המשרד לשוויון חברתי. הקתדרה ברחובות מציעה שפע רחב של סדרות בוקר, סדרות ערב, הרצאות ומופעים, ולמעשה מתייחסת אל הפעילות כאל פעילות שנתית ולא חד פעמית. תושבי העיר רחובות מאתגרים אותנו מדי שנה בשנה, ולפיכך אנו נדרשים להביא מרצים מן השורה הראשונה שאינם מופיעים במקומות אחרים. לכן, התכניות וההרצאות האיכותיות שמתקיימות בקתדרה ברחובות אינן ברות השוואה. כך לדוגמה, בסדרת הבוקר של הקתדרה ירצו המרצים האיכותיים והמבוקשים ביותר בישראל, כגון: ד"ר אבשלום קור, הסופרת יוכי ברנדס, פרופסור מיכאל בר זוהר, הבמאים המוערכים האחים היימן, עמרי אסנהיים, פרופסור עוזי רבי ועוד רבים וטובים. מעבר להרצאות עצמן, הקתדרה ברחובות מציעה למשתתפים חוויה שלמה שמתחילה לפני ההרצאה ונמשכת גם אחריה. כך, המשתתפים נהנים גם מאירועי פתיחה וסיום חגיגיים (ללא תשלום למנויים) שכוללים מופעים שונים, מכיבוד קל מדי מפגש, קפה ומאפה, וכמובן שמספר המפגשים בקתדרה עומד על 30, לעומת 25 מפגשים בלבד בבית הפנאי. אנחנו נמשיך להשקיע את כל המאמצים בהכנת התכניות האיכותיות ביותר עם מיטב המרצים והאמנים עבור תושבי רחובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר