אביבה אבידן צילום צחי וזאנה, עמיר בניון צילום משה נחומוביץ
אביבה אבידן צילום צחי וזאנה, עמיר בניון צילום משה נחומוביץ'

רואים כוכבים ברחובות: פסטיבל מוסיקה ענק בפארק המייסדים

עמיר בניון, מרגול, חיים משה ואביבה אבידן, יופיעו על הבמה בעיר לצד מופעי מחווה לזמרים ויצרים גדולים במוסיקה הישראלית

פורסם בתאריך: 26.9.23 08:09

-->

שלושה ימים של חגיגת מוזיקה ישראלית בחול המועד סוכות ברחובות: עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו גם השנה, כמיטב המסורת, בחול המועד סוכות, את אירועי סוכות "אסיף מוזיקלי" בפארק המייסדים בעיר, בימי שני, שלישי ורביעי, בתאריכים 2-4.10.23, י"ז-י"ט בתשרי, בשעה 20:00 בפארק המייסדים. הכניסה חופשית.

ביום שני, 2.10.23 ייפתחו האירועים במופע רוק ישראלי – ערב שכולו מחווה ליוצרים וללהיטי הענק של שנות השבעים והשמונים: להקת Forever s'80 עם הסולן ליאון רוזנברג, יבצעו את הלהיטים הגדולים של שנות השמונים. להקת הטרנזיסטור תופיע במופע מחווה ללהיטיו של אריק איינשטיין, ותאחר את מיקי גבריאלוב, שעבד עם איינשטיין על להיטי הענק. מופע מחווה חשוב נוסף יהיה באותו ערב של להקת אומהגומה במחווה ליוצרים ייחודים במוזיקה הישראלית – יצחק קלפטר, דני סנדרסון, גידי גוב ועוד, הם יארחו את הזמר אילן ליבוביץ' ואת נערת הרוק הנצחית סי היימן.

 

ביום שלישי, 3.10.23 יתקיים קונצרט חגיגי עם תזמורת "אל מוגרביה מעלות-תרשיחא", תזמורת רב תרבותית מהגליל, הפועלת לשימור וחידוש מסורות מוזיקליות עשירות, שמרכיבות את התרבות הישראלית. התזמורת מחברת בין מזרח ומערב בחגיגה ים תיכונית מלהיבה של קלאסיקות מכל הזמנים ובהשתתפות הזמרים אביבה אבידן, בר צברי ומאיה אברהם.
בערב זה תתקיים גם הופעתו של הזמר האהוב חיים משה, שישיר את מיטב שיריו האהובים, המהווים נכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית.

ביום רביעי, 4.10.23, ייחתמו האירועים בשתי הופעות חגיגיות של האמנים האהובים מרגלית צנעני (מרגול) ועמיר בניון, עם מיטב הלהיטים הגדולים והאהובים שלהם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר