זהבה בן - צילום ערן לוי , ליאור נרקיס - צילום רויטל עייני
זהבה בן - צילום ערן לוי , ליאור נרקיס - צילום רויטל עייני

מתחילים עם זהבה בן: שלושה ימים של חגיגות סיום הקיץ ברחובות

החל מהערב ובמשך שלושה ימים יתקיימו בפארק המייסדים חגיגות סיום הקיץ עם הופעות על הבמה המרכזית ומסיבה לנוער. כל הפרטים בכתבה, וגם: איך זה ישפיע על המזרקות?

פורסם בתאריך: 28.8.23 08:30

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו מופעים במשך שלושה ימים, במסגרת חגיגות סוף הקיץ, החל מהיום, יום שני 28.8, ועד יום רביעי, 30.8. החגיגות יחלו מידי ערב ב-20:00 בפארק המייסדים, כשעל הבמה יופיעו זהבה בן, קובי פרץ, ליאור נרקיס, אלין גולן, יובל דמרי ואמנים נוספים. הערב האחרון יוקדש כולו למסיבת קיץ לנוער שתכלול הופעה של "נורוז", נס וסטילה ("תיק קטן") , עידו בי וליעד מאיר. בשל הקמת הבמה ומטעמי בטיחות – המזרקות יהיו סגורות היום לחלוטין בימים שלישי ורביעי המזרקות יפעלו בין השעות 9:00-15:00. ביום חמישי 31.8 הן תחזורנה לפעול כרגיל בין השעות 9:00-21:00.

החגיגות יפתחו כאמור הערב (שני) במופע מרגש עם מיטב להיטיה של הזמרת האהובה זהבה בן, ובהמשך יופיע הזמר קובי פרץ, במופע קצבי וסוחף עם כל הלהיטים המוכרים.

 

ביום שלישי, ה-29.8, האירוע יפתח עם הופעה של הזמר הרחובותי יובל דמרי. בהמשך תופיע הזמרת העולה, אלין גולן, בת העיר שגדלה בבימת הנוער ועושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה הישראלי. בשיאו של הערב יעלה לבמה הזמר המצליח ליאור נרקיס במופע מקפיץ וסוחף בחסות מפעל הפיס, המקיימת שנים רבות את פרויקט "בימות פיס" ברחבי הארץ.

ביום רביעי, ה-30.8, ייחתמו חגיגות סוף הקיץ במסיבה סוחפת לנוער עם כוכבי הנוער והרשת "נורוז" ("דובשניה", "ללב נכנסת", "חוף על הקטינו") נס וסטילה ("תיק קטן"), עידו בי וליעד מאיר.

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית, אמר: "הקיץ גדוש בפעילויות והופעות לכל המשפחה, בגנים, בפארקים ובמרכזי החברה העירונית. דאגנו שגם חגיגות סיום הקיץ יהיו שמחות ומהנות במיוחד – שלושה ימים של חגיגות עם האמנים המובילים במדינה בהופעות משובחות. ייחדנו גם לבני הנוער חגיגה בלתי נשכחת שכוללת הופעות של כוכבי הנוער הגדולים. אני מזמין את כל התושבים לחגוג וליהנות איתנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר