נס וסטילה, צילום ניר אמיתי, באדיבות דוברות העירייה
נס וסטילה, צילום ניר אמיתי, באדיבות דוברות העירייה

כוכבי הטיקטוק, סטנדאפ וקריוקי: אלו אירועי הקיץ המרכזיים לנוער ברחובות

חופשת הקיץ ברחובות: בני הנוער יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות ואירועים. אירוע השיא יהיה בסוף אוגוסט בפארק המייסדים

פורסם בתאריך: 5.7.23 14:07

-->

שורה של אירועים ופעילויות יתקיימו במהלך חופשת הקיץ לבנות ובני הנוער ברחובות, שיוכלו ליהנות ממגוון פעילויות. בין הפעילויות המרכזיות ניתן לציין מפגש כוכבי טיקטוק עם ליאל אלי, יועד דץ, ירדן טוויזר, כנס מתגייסים עם הסטנדאפיסט יונתן ברק, ערב קריוקי עם כוכב הריאליטי טילטיל, טורנירים ספורטיביים, ערבי סרט ופיצה, ליגת מגרשים מוארים, מסיבות לנוער, יציאה לסופרלנד, לייזר טאג, תחרות אפייה, יציאה לספארי, פעילויות ODT, סדנאות מנהיגות והכנה לשירות משמעותי, יציאה לבריכה ועוד ועוד.

תכנית הפעילות מותאמת לתלמידות ותלמידים מקהילות שונות בעיר, חילוניים, דתיים וחרדים, והפעילויות יגיעו לכל השכונות. במקביל לפעילויות במרכזי הנוער, מחלקת הילדים והנוער תפעיל סיירת מדריכי נוער מיומנים שיבקרו עד השעות הקטנות של הלילה בשכונות ויעניקו מענה לנערים ונערות שאינם מגיעים לפעילויות.

אירועי הקיץ יגיעו לשיא בשבוע האחרון של החופש הגדול, ובעיקר ביום רביעי ה-30.8.2023, במסיבת סוף הקיץ לנוער בפארק המייסדים עם כוכבי הנוער עידו בי, ליעד מאיר, נס וסטילה ונורוז. הכניסה לכל האירועים הינה חופשית וללא תשלום, למעט אירועים בהם מצוינת הרשמה מראש ו/או תשלום.

ראש מינהל החינוך, אפרת צוקרמן: "החינוך ברחובות לא מסתיים עם שנת הלימודים. גם בחודשי הקיץ אנחנו שמחים להעניק לתלמידות והתלמידים פעילויות ערכיות ומהנות מהן יוכלו ליהנות יחד עם כל החברים. אני מזמינה את בנות ובני הנוער בעיר להצטרף לכל הפעילויות בקיץ הקרוב".

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער: "השקענו זמן רב ומשאבים כדי שכל נער ונערה בעיר יוכלו למצוא את הפעילויות שיתאימו לגילאים השונים והעדפות השונות. כמעט בכל יום נקיים אירוע או מופע כלשהו לבני הנוער. זו השנה הראשונה שבה כל השותפים בתחום הנוער בעיר פעלו יחד כדי לייצר תוכנית אחת גדולה אשר תעניק מענה כולל ומגוון בחודשי הקיץ"

הדס כהן, יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית: "אנחנו במועצת התלמידים מחכים לפגוש את בני ובנות הנוער בכל אירועי הקיץ של מחלקת הילדים והנוער, במופעים, בסדנאות ובתחרויות. תכננו ביחד קיץ מטורף ועמוס בחוויות ומסיבת סוף קיץ מיוחדת עם האמנים הכי טובים. אני מאחלת לנוער בעיר קיץ מהנה ובטוח".

לכל הפרטים היכנסו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר