שדרות גלוסקין צילום:עיריית רחובות
שדרות גלוסקין צילום:עיריית רחובות

העירייה מקימה את שדרת המשוררים וקוראת למשוררים מקומיים להצטרף

פרויקט חדש: רחוב גלוסקין יהפוך לשדרת המשוררים, העירייה קוראת למשוררים וכותבים מקומיים להציע את שיריהם. השירים שיבחרו יוצגו בשדרה

פורסם בתאריך: 7.6.23 10:18

-->

עיריית רחובות מקימה את שדרת המשוררים בעיר בשדרות גלוסקין, אחד הרחובות היפים, המיוחדים ומוצלים ברחובות. העירייה, בשיתוף פורום שולחן עגול של משוררים, משוררות, סופרים וסופרות מהעיר רחובות, יוצאת בקול קורא בשם "שירה בשדרה" ומזמינה משוררות ומשוררים העומדים בתנאים הבאים להציע את השירים שלהם להצגה בשדרה: • על המציע/ה להיות תושב/ת העיר רחובות • המציע/ה נדרש/ת להיות משורר/ת פעיל/ה אשר פרסמ/ה לפחות ספר שירים אחד שיצא לאור
• השיר המוגש צריך להיות באורך מקסימלי של 80 מילים.

את השירים שיוגשו תיבחן ועדה מקצועית בראשות דן אלמגור ותלמה אליגון אשר נציגיה יבחרו את השירים שיוצגו בשדרה.

משוררות ומושררים המעוניינים להגיש מועמדות ולהציע את שיריהם מוזמנים לשלוח שיר אחד או שנים בקובץ WORD תוך ציון שם מלא, מס' טלפון וכתובת מגורים לכתובת המייל > [email protected], או לרמי הלוי בוואטספ בטל' 052-367-9494. ניתן להגיש מועמדות עד ליום רביעי, ב' בתמוז תשפ"ג, 21.6.23.

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "בפרויקט החדש שירה בשדרה אנחנו נצליח להפוך את רח' גלוסקין ליפה אפילו יותר ממה שהוא היום וגם לתת במה ליוצרות והיוצרים המקומיים המוכשרים שלנו. אני מזמין את המשוררות והמשוררות המתגוררים בעיר להגיש את שיריהם כדי שכולנו נוכל ליהנות מהם בקרוב"ֿ.

יניב מרקוביץ', סגן ראש העירייה: " עוד יוזמה מקסימה שמגיעה מהקהילה. הכל התחיל משיחה של היוצר רמי הלוי ושלי על שיתוף פעולה עם יוצרים מהעיר. חיפשנו ביחד את הקונספט הנכון ולשמחתי מצאנו אותו. יש לנו עיר נפלאה, עם יוצרים מוכשרים ואין לי ספק שהשירים בשדרה יהוו מקום מרכזי אליו רבים מתושבי העיר יגיעו. רגע לפני שבוע הספר העברי אני קורא לכם משוררים תושבי העיר להצטרף למיזם היפיפה שלנו ולקבל במה ציבורית נוספת ליצירותיכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר