עידן עמדי ודודו אהרון, צילומים יח"צ
עידן עמדי ודודו אהרון, צילומים יח"צ

חגיגות העצמאות ברחובות: ארבע במות, זיקוקים שקטים וקבלת פנים חגיגית לתושבים

הבמה המרכזית, הבמה החסידית, הבמה הים תיכונית ובמת הזמר העברית. רחובות תחגוג עצמאות עם ארבע במות, רשימת האמנים בכתבה

פורסם בתאריך: 23.4.23 18:53

-->

רחובות תחגוג את יום העצמאות ה-75 עם מגוון של כוכבים בארבע במות שונות. בין האמנים שיופיעו: עידן עמדי, דודו אהרון, אוראל צברי, עדן מאירי, נורית גלרון, נתי לוי, אלון אולארצ׳יק, אבי סינוואני ועוד.

את הבמה המרכזית בפארק המייסדים, ינחה השחקן הרחובותי אוראל צברי, ואת רצף המופעים יפתחו הצמד הקומי האהוב על הילדים "עופר ומאור" במופע סטנדאפ לכל המשפחה. תמר רדה ולהקתה יקפיצו את הקהל לצלילי מוסיקה אתיופית אותנטית, ואחרי מופע מרהיב של זיקוקים שקטים, יעלו ויופיעו עידן עמדי, עדן מאירי וה-DJ עידו בי, שירקיד את בני הנוער והצעירים.

כמו כן, בחלקו הראשון של הערב, נפגוש על הבמה המרכזית את להקות הזמר של בימת הנוער רחובות, להקות המחול "הדרי רחובות" ולהקות מקומיות נוספות.

לחובבי הזמר העברי, תחכה במה מיוחדת בגן המגינים, ברחבת יד לבנים, עליה יופיעו יופיעו אלון אולארצ׳יק, שיארח את אפרים שמיר, נורית גלרון, ליאון רוזנברג ולהקתו במופע שירי שנות ה-80. את במת הזמר העברי תנחה ותלווה בשירה שיר שאלתיאל.

במת הזמר הים תיכוני תמוקם בפינת הרחובות הרצל ורחל הרשנזון ועליה יופיעו דודו אהרון, דנה לפידות, אבי סינואני, נריה חובב, גולן אברהם, לירון ציוני, נתי לוי ולירן טל. את האירוע ינחה משה ענקי.

בבמת הזמר החסידי, שתפעל בפינת הרחובות הרצל וברנר, יופיעו שוקי סלומון, אלירן שדה, להקת "רוח השדה", אלירן דורי, אריאל קנדאבי, נועם יליזרוב ויונתן מלכה. את האירוע ינחה ליאור ניצן.

במוצאי יום העצמאות, יום רביעי 26.4, החל מהשעה 20:00 תיערך בפארק המייסדים קבלת הפנים החגיגית של ראש העירייה, רחמים מלול, לתושבי העיר לרגל יום העצמאות.
במהלך האירוע יצדיעו לחיילים מצטיינים בני העיר, ספורטאים מובילים ותושבות ותושבים בולטים בתחומם שהגיעו להישגים מיוחדים בשנה החולפת. בחלק השני של הערב תתקיים ההופעה המרכזית לערב זה, של הזמר שלומי שבת. את האירוע ינחה השחקן דניאל גד, בן רחובות ובוגר בימת הנוער העירונית רחובות.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר