אביב איטח חבר מועצת העיר. צילום: ראובן קופיצינסקי
אביב איטח חבר מועצת העיר. צילום: ראובן קופיצינסקי

המימונה של אביב איטח: אולם אירועים בפארק המדע וערוץ 14

"בשנים האחרונות קיימת מחלוקת פוליטית גדולה בעם ישראל ולכן החלטתי בשנה שעברה שאני ממשיך את המסורת מבית סבתא ולא מוותר לעצמנו על הערב הזה", אומר איטח

פורסם בתאריך: 11.4.23 12:27

-->

זו השנה השנייה שחבר המועצה, אביב איטח, ממשיך את המסורת המשפחתית מבית סבתא ומקיים את חגיגות המימונה, שיתקיימו מיד בצאת החג ביום רביעי ה-12.04.23 באולם האירועים ROSE בפארק המדע ברחובות.

האירוע יסוקר בערוץ 14 ובכלי התקשורת המקומיים. הוא יתקיים בשיתוף אולם האירועים ROSE פארק המדע ברחובות, 'ארמון הסולטן' – הפקת אירועי חינה יוקרתיים, ועל המוסיקה ינצחו צמד הדיג'יים הרחובותיים שרון גדסי ויניב בן ארויה. המופלטות יהיו מעשה ידיה של סוזן מדר והשתייה חופשית בחסות "באר המשקאות".

 

איטח מספר: "השנה אני מציין עם תושבי רחובות עשור בחיים הציבוריים ואין הזדמנות מרגשת מה'מימונה' להודות להם על האמון ועל הזכות לשרת אותם. המימונה הוכרה רשמית במדינת ישראל וזהו חג של כולם. מקורו ב'חג האחדות' של יהודי מרוקו שמשם גם שורשיי המשפחתיים. בשנים האחרונות קיימת מחלוקת פוליטית גדולה בעם ישראל ולכן החלטתי בשנה שעברה שאני ממשיך את המסורת מבית סבתא ולא מוותר לעצמנו על הערב הזה כדי  להמשיך לזכור שגם אם יש מחלוקות לגיטימיות – כולנו עם אחד ואוהבי הארץ וכשאני משרת את תושבי רחובות זה ממש לא מעניין אותי מה הדעה הפוליטית שלהם".

איטח נכנס לחיים הציבוריים בשנת 2013 כאשר נבחר לתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס ולחבר מועצת העיר בעיריית רחובות. במקביל כיהן כנשיא התאחדות הסטודנטים בשנת 2017 ולאחר מכן כיועצם הפוליטי של השרים יואב גלנט וישראל כ"ץ. כיום הוא עורך תכניות בערוץ 'עכשיו 14' ומייעץ לעמותות וארגונים.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר