אישה (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

חגיגות יום האישה 2021 ברחובות: יובל דיין בהופעה

האירוע המרכזי ליום האישה ברחובות יתקיים השנה ביום רביעי ה-3.3.21 בין השעות 19:00-21:00, עם הופעה של הזמרת יובל דיין והרצאה מאת חברת הכנסת לשעבר רחל עזריה

פורסם בתאריך: 25.2.21 09:29

-->

יום האישה הבינלאומי מציין את ההישגים וההתקדמות של נשים לאורך ההיסטוריה. יום זה נקבע ב-8 במרץ על ידי האו"ם, כציון לאירוע מכונן שהתרחש ב-1911 – אז לראשונה בהיסטוריה שבתו נשים כמחאה על תנאי העסקתן.

לכבוד יום האישה יזמו חברות פורום נשים רחובות מספר אירועים. הראשון שבהם יתקיים בשיתוף המחלקה לרישוי וקידום עסקים ביום שלישי (2.3) בין השעות 20:00-22:00, עם סדנת דיגיטלית המיועדת לבעלות העסקים בעיר, בנושא שיווק דיגיטלי באמצעות אפליקציית וואטספ. להרשמה לחצו http://bit.ly/2MaUpsN

האירוע המרכזי יתקיים ביום רביעי (3.3) בין השעות 19:00-21:00. את הערב תפתח ח"כ לשעבר רחל עזריה, מחברת הספר "המדריכה למהפכה", עם ההרצאה "משנות את המציאות לטובה". ההרצאה תציג בפני כל אישה ונערה את הכוח הטמון בה בכדי לשנות את המציאות לטובתה ולטובת השכונה, הקהילה, העיר והסביבה בה היא חיה. עזריה הינה בעלת ניסיון רב בהובלת מאבקים חברתיים, ומכהנת כיום כיו"ר ועדת הרפורמות בכנסת וסגנית ראש עיריית ירושלים.

לאחר ההרצאה תופיע הזמרת יובל דיין בזום ובעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

ביום שני (8.3) תתקיים חשיפת הזוכות וחלוקת פרסים בתחרות הצילום "נשים מצלמות נשים". בתחרות השתתפו עשרות נשים תושבות העיר. הצילומים משקפים היבטים שונים בחיי נשים, מאפיינים, תחושות, הצלחות, זכויות, מציאות יומיומית ועוד. הצילומים הזוכים יוצגו בתערוכה בלובי בניין העירייה ולזוכות יוענקו פרסים.

ביום שלישי (9.3) יתקיים בוקר מעצים לנערות בשיתוף אשכול פיס רחובות, אגף החינוך והנוער ובהנחיית עירית דוידוביץ.

פרטים נוספים והרשמה לאירועים באמצעות הקישור http://bit.ly/3aKj80L או בטל' פורום נשים: 086490847.

ראש העיר רחמים מלול: "פורום נשים רחובות מסייע בקידום נשים במגוון תחומים – לימודים והשכלה, עסקים, חיי החברה וקהילה. גם בשנה הנוכחית נחגוג ונציין את יום האישה ברחובות בשמחה, באופן מקוון ובהתאם לכל הנחיות הזהירות".

אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה ויו"ר פורום נשים: "ביום האישה 2021, למרות התקופה המאתגרת של הקורונה, נמשיך את המסורת כמו בכל שנה ונציין בעיר רחובות את אירועי היום המשמעותי הזה. אני מזמינה את תושבי רחובות להשתתף באירועים השונים וליהנות ממגוון ההופעות".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "פעילות הפורום מתפרשת על פני השנה ותחומי העשייה הם רבים ומגוונים, החל ממיגור האלימות והטרדה מינית, קידום תעסוקתי לנשים, קידום נשים להשכלה גבוהה, יזמות עסקית, מנהיגות והעצמה. השנה אתגרה אותנו הקורונה בעשייה משמעותית נוספת בצו השעה בה פתחנו קו חם לנשים בנושא אלימות, סייענו בעזרה לחולים ומבודדים ברחבי העיר ועוד. אני מזמינה את נשות העיר להצטרף אלינו לחגיגה ולהנות משלל האירועים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר