הדבר הבא: שירה כהן רק בת 16 משיקה סינגל ראשון

שרה ומופיעה על הבמות מגיל שמונה וכעת, למרות הבלבול והשבתת ההופעות בעקבות התפרצות הקורונה, היא בטוחה שתצליח לפרוץ

פורסם בתאריך: 5.11.20 11:36

-->

כבר כשהייתה ילדה בת שמונה, ידעה שירה כהן, בת ה-16 מרחובות, שהיא רוצה לשיר. "אני לא יודעת להסביר את זה", מתארת כהן, "זה פשוט בער לי בעצמות וידעתי שזה מה שאעשה כשאהיה גדולה". בימים אלה היא משיקה שיר חדש: "את לא לבד", הסינגל הראשון מתוך האלבום שלה שאת מילותיו כתבה בתאל דורון והלחינה כהן בעצמה.

"זאת הייתה חוויה מדהימה, התהליך של הקלטת השיר היה פשוט מרתק", מספרת כהן, "השיר בשלבים הראשונים שלו היה כל כך שונה מהשיר הגמור שכמעט ואי אפשר לזהות אותו מהמבנה ועד לז'אנר המוזיקלי. זאת הייתה חוויה באמת נפלאה במיוחד בזכות שיקו פלדצן, המעבד המוזיקלי של השיר שהיה קשוב ומקצועי לאורך כל תהליך ההקלטה והעיבוד והיה תענוג לעבוד איתו".

כהן היא בתו של עובד מינהל התברואה הוותיק, ציון כהן. היא הספיקה לא מעט מאז שמלאו לה שמונה. "אני על הבמות בערך מכיתה ג'. התחלתי בטקסים בבית הספר ובמושב אשתאול בו גדלתי, המשכתי להופיע עם מקהלת 'מורן' ברחבי הארץ, בבית הספר לאומנויות בירושלים, בתחרות 'קול העיר' לנוער ברחובות, בטקסים ובמגמת מוזיקה בתיכון דה שליט".

"בתהליך העבודה על האלבום קיבלתי המון מילים לשירים, אבל המילים של 'את לא לבד' דיברו אליי. הרגשתי שהם נכתבו עליי, בשבילי ומצאתי את עצמי מזדהה עם כל מילה בשיר והלחן פשוט בא אליי. זאת הייתה הרגשה שקשה להסביר במילים ואני חושבת שהביצוע מדבר בעד עצמו".

עכשיו, כשאיו במות ואין ממש תרבות, למה את הכי מתגעגעת?

"המצב הנוכחי מלחיץ אבל בקטע טוב, מצד אחד יש לי מעין תחושה של שייכות, כאילו אני איפה שאני צריכה להיות וטוב לי, להיות על במה, לשיר לקהל, זה נותן תחושה של אושר ומטרה ובכל פעם שאני על במה, אני פשוט יודעת שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים שלי. מצד שני, חוסר הוודאות הזה לגבי ההמשך והכאוס המטורף הזה גורם לחשוב לא מעט על העתיד המוזיקלי ועל הקריירה. אני שומעת קולות מסביב אבל הולכת עם האמת שלי ועם החלום ואני מקווה שזה ייגמר ואחזור לבמות".

עם מי את חולמת לשיר?

"לא חשבתי על זה יותר מידי. יש כל כך הרבה אמנים מדהימים בארץ ובעולם ואני אשמח לעבוד עם כמה שיותר אמנים ולהתנסות בכמה שיותר סגנונות".

מה היית עונה למי שאומר לך שאת צעירה מדי וצריכה להתבגר?

"הייתי אומרת שיסתכלו סביבם, יש המון צעירים בתעשיית המוזיקה ויש לנו הרבה מה לתרום. אני מסכימה שאני צעירה וזאת לא תעשייה קלה, אבל אני בוגרת מספיק בשביל לדעת מה טוב בשבילי ויש לי מעגל אוהב ותומך. במידה ואני ארגיש שאני צעירה מדי אני אפעל בהתאם, אבל בשביל לדעת, צריך לנסות".

ומה עמדתך בנוגע ריאליטי מוזיקה?

"אני בעד ריאליטי מוזיקה, אני חושבת שזה נותן חשיפה להמון זמרים וזמרות והרבה אמנים זכו להצלחה כתוצאה מהחשיפה הזאת וכמובן שכיף ומעורר השראה לצפות. אני גם חושבת שזה לא מתאים לכל אחד ושהרבה מהריאליטי קורה מאחורי הבמה ולא הכל תמיד כמו שהוא נראה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר