מופע הסיום של קייטנת הקיץ של בימת הנוער
מופע הסיום של קייטנת הקיץ של בימת הנוער

טל מוסרי ודביר בנדק מגיעים לסדנת אמן ברחובות

בימת הנוער: 800 חניכים ייפגשו עם אמנים מוכרים ואהובים. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 11.6.20 14:14

-->

תקופת סיום השנה מאופיינת בהעלאת הפקות אולם בשל האילוצים, החליטו בבימת הנוער לאתגר את החניכים אחרי חשיבה מחוץ לקופסה: 800 חניכי בימת הנוער יזכו למפגשים עם אמנים מוכרים ואהובים ולמגוון סדנאות.

ז'ק זרביב המנהל האומנותי, בת-חן קליין מנהלת ההפקות ויעל עמרם רכזת אומנותית שכבה צעירה החליטו כיצד לקבל את החניכים בצורה הטובה ביותר, גיבשו תוכנית מלאה ועשירה בכדי להעצים ולתת לחניכי הבימה את הכלים האמנותיים הנרחבים "ולעטוף" אותם בלמידה, אהבה וצמיחה מקצועית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כל קבוצת גיל תיהנה ממפגש אמן, בהם אריה צ'רנר, שחקן תיאטרון קולנוע וטלוויזיה ומדובב ישראלי; טל מוסרי, שחקן, מנחה וכוכב ילדים; רביד כחלני, זמר ומוזיקאי; יאיא כהן אהרונוב, מוזיקאי מילדי בית העץ והדג נחש; אודי בן משה, שחקן במאי ושחקן תיאטרון דרמה ודביר בנדק. כמו כן, יתקיימו סדנאות בובנאות יצירתיות, סדנאות תאורה, סדנאות עיצוב תפאורה וסדנאות קטנות של תיאטרון קריאה שגובשו על מנת שתהיה לילדים אפשרות להעלות מופע.

 

אילן גרזי, מנהל בימת הנוער, מסר: "הבנו שאנו צריכים ורוצים לגשר על פער גדול בין ציפיות הילדים לעשייה היצירתית במסגרת ההפקות שהיו אמורות להתקיים, לבין מה שהיה בפועל בשל מגבלות הקורונה. החניכים מחכים כל השנה לרגעי השיא בהפקות השונות והשנה הקורונה שינתה את כל התוכניות. על אף שבמהלך הקורונה דאגנו לפעילויות העשרה, לכולנו יש את חיידק הבמה, וזה היה חסר לחניכים, אני מקווה מאוד בקרוב נוכל לשוב לבמה ולהחזיר כמה שיותר הפקות לפעילות מלאה ולהופעות מול קהל".

בבימה כבר מתכוננים לקיץ ומזמינים את ילדי העיר להירשם לקייטנת סדנאות אומנויות הבמה שתתקיים בכפוף להנחיית משרד הבריאות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר