רחובות נסערת: כשרגב הוד הושפל ב"הישרדות"

כך הגיבו תושבי העיר לעימות המכוער בתוכנית הריאליטי

פורסם בתאריך: 27.5.20 12:45

-->

אתמול (שלישי) שודר פרק בהישרדות VIP שהיה אלים במיוחד. במרכז הפרק עמדו שני ניצים משני מחנות יריבים שרבים על ברזנט, האחד חזק וכוחני (ישראל אוגלבו) והשני מובל והססן (רגב הוד).

זה התחיל טוב. רגב הוד הגיע לקבוצה של ישראל, שר, שימח את הנוכחים ואפילו אכל איתם אורז, אבל ברגע שהוגיע כי מטרת בואו היא כדי לקחת את הברזנט שמגן עליהם בלילה, החיוכים מיד הוחלפו באלימות מילולית והמון כעס. הוד עצמו עמד במקום, המום מעוצמת התגובה.

הוטחו בו מילות גנאי, הטונים הפכו גבוהים והידיים הורמו באוויר. הוד ניסה לחזור בשלום לחיק בשבט שלו. אבל ההשפלה. הו, ההשפלה.  "קח את הברזנט ותעוף מפה", "אתה לא רצוי אצלנו"  ו"יאללה בארה" – היו חלק מהפנינים שהוטחו כלפיו. הוד נראה מפוחד עד עמקי נשמתו, והודה מול המצלמות שהרגיש מושפל.

שעה אחרי הוד יספר שביקש מאשתו הלן שלא לחשוף את הילדים לתוכנית, כדי שלא יראו איך השפילו ודיברו אל אבא שלהם. אבל רבים אחרים שצפו בתוכנית נפגעו בשמו של הוד, בעיקר תושבי רחובות העיר שבה גדל ושבה התגורר עד לפני שנתיים.

חבריו של הוד מהילדות והנערות בעיר, גינו את ההתנהגות של אוגלבו, ושלחו מילים תומכות ואהבה להוד שהפך לרגע אחד ליקיר העיר. אחד מאלה שביקשו לחזק את הוד  הוא המפיק המוזיקלי גיא עמר, שכתב :"אח יקר, כחבר שלך מכיתה א', אני מכיר את הלב הרחב שלך, החיוך והצחוק והיכולת לעשות לימונדה טעימה ושמחה גם מלימונים רקובים. כאב לי לראות איך מי שכל התוכן שלו כמפורסם הוא הרצון להתפרסם בריאליטי, משתלח באדם וזמר-יוצר שמעל 20 שנה עובד ונלחם על כל במה, והפרסום הוא רק הבונוס של ההגשמה העצמית. בספורט נלחמים לפי משקל, בריאליטי נלחמים לפי משקל מוסרי.
כל הכבוד ששמרת על המשקל המוסרי שלך, לשמור על הרמה שלך היא ההשפלה הגדולה לצד השני ועמדת במבחן אכזרי".

עמר פרסם את הדברים בדף הפייסבוק שלו וזכה לגל של תגובות אוהדות, בהן של קרן חמד סער, תושבת העיר שציינה כי "כמי שמכירה את רגב מלא זמן, אתמול בהשרדות הוא היה אצילי, מאופק ובעיקר בוגר. ועל כל הבת שלך תהיה סופר גאה באבא שלה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. שלןמי

    רגב הוד לא פראייר
    רק יותר חכם
    פעל בצורה חכמה למעמדו
    ולא נפל קורבן למשחק
    כל הכבוד

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לדעתי יש להשעות את ישראל מתכנית ההישרדות עקב התנהגותו הבוטה כלפי השורדים האחרים והעיקר עקב ההצגה שהכשילה את השבט שלו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שום דבר שטויות משפיל גאים מגביה שפלים

  4. רון דורפמן

    רגב יצאת הכי גבר שיש ,זה ברור שרק ברזנט היה צריך לקחת וזה שוויון אמיתי , זה ששתקת לישראל זה גדולה , הוא ממש התבשל במיץ של עצמו ,גם בני שיבטו הבינו שלקח צעד 1 רחוק מדי. רגב אי אפשר להשפיל אדם טוב , שים לב לפי התגובות, הוא השפיל את עצמו

  5. אלי לוי

    תרחמו על ישראל ! בסה"כ הוא ילדון אינפטיל מנותק מהמציאות . אין זו באמת כוונה רעה , הוא פשוט ילד שלא התבגר ובכלל יתכן שהוא מחפה בהתנהגותו את האפשרות שהוא מחפש מפתח לארון ועדין לא מצא

  6. אריק

    ישראל אל תבוא לשעריים כי נעשה לך בדיוק מה שעשית לרגב

  7. ור

    ישראל אדם עם אגו נפוח . מחשיב מעצמו ילד רחוב דוחה ומגעיל . הוא לא בא לשחק הוא בא להילחם

  8. ליז

    אני רואה את זה אחרת רגב אדם מקסים מי שהושפל זה ישראל שהתנהג כמו בהמה ועם ישראל חושב שמקומו בפח האשפה יחד עם מיץ הזבל הוא השפל ורגב יצא אחלה גבר

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רגב אתה לא הושפלתה יצאתה גדול מול עבריין צעצוע מי הוא? אדם ממורמר מהחיים וחושב שמגיע לו הכול רגב אתה אחלה גבר עם ערכים וטוב עשיתה שלא הגעתה לרמה שלו סתם חלאה אדם לא ניסבל כולנו אוהבים אותך רגב היקר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר