צילום יעקב זק - מקום ראשון
התמונה הזוכה. צילום: יעקב זק

צפו בתמונות: כך תיעדתם את הרגעים המרגשים בעיר רחובות

מאות תמונות סיפקו רגעים מיוחדים ומרגשים מיום העצמאות בצל הקורונה, אלה הנבחרות:

פורסם בתאריך: 11.5.20 11:34

-->

לתחרות "מחלון למציאות – להיות בעצמאות", שיזמה החברה העירונית הגיעו מאות תמונות של תושבי העיר שהציגו את רחובות ואת תושביה כפי שהם רואים אותה דרך שקיעות מרהיבות, נופים קסומים ורגעים מרגשים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


השופטים בתחרות שבחנו את כל התמונות שנשלחו, הגיעו בסיומו של התהליך הארוך להחלטה על שלושת התמונות הזוכות: יעקב זק שזכה במקום הראשון, כשבחר לצלם תמונה של קשישה במרפסת ביתה המעוטרת דגלי ישראל כשהיא יושבת ומביטה החוצה. זאת, בימי הקורונה כאשר נמנע מהקשישים לצאת למרחב הציבורי.

לאחר צילום התמונה פנה זק למצולמת ששמה לאה בק על מנת לקבל את אישורה לתמונה ובמלך הדו שיח נרקם לו קשר מיוחד בין זק ואשתו לבין בק שסיפרה להם כי בשל גילה – 92 ומפאת המצב היא כלל אינה יצאה מביתה.

חביבת הקהל. צילום: מעיין ברנדמן

למקום השני הגיעה התמונה של דין פרליס, שבחר לתעד בתמונה צילום של פנים בית עם טלביזיה דלוקה ומחוצה לו להקת ציפורים עפות על רקע השמיים ובמקום השלישי זכתה לין פז שתיעדה אדם דתי נושא תפילה כשפניו עטויות מסיכה ופניו נגלות מעבד לעצים.

המקום השני. צילום: דין פרליס

פרס מיוחד הוענק למעיין ברנדמן בת השמונה שצילמה את עצמה בצורה מיוחדת לדברי השופטים והיא זכתה בתואר חביבת הקהל.

"הבחירה בתמונות הייתה קשה וגם בין צוות השופטים לא תמיד הייתה תמימות דעים" אומרת רוני אנקורי, אוצרת, שלקחה חלק בצוות השופטים. "כשהתחלנו את תהליך הבחירה  בדקנו כמה פרמטרים כמו איכות הצילום, קומפוזיציה, צבעוניות, מקוריות ונושא". צוות השופטים כלל גם את רני ששון, אמנית רב תחומית מנהלת בית האמנים וראש תכנית המצטיינים לילדים יוצרים, את גדעון אגז'ה, צלם אמן ושפרה כהן, מנהלת אגף תרבות ידע ואמנות בחברה העירונית.

כל 30 התמונות הנבחרות יוצגו בגלריה דיגיטלית באתר ובדף הפייסבוק של החברה העירונית ובקרוב, תוצג התערוכה באחד ממוסדות העיריה.

המקום השלישי. צילום: לין פז

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר