אוהל המימונה הנייד ברחובות
אוהל המימונה הנייד ברחובות

חגיגת המימונה תימשך ברחובות גם הערב עם מופע פיוטים וחפלה מזרחית בשידור חי

חגיגת המימונה שהחלה אמש ברחבי העיר רחובות עם אוהל נייד, תימשך הערב בשידור חי בפייסבוק החל מהשעה 18:00 עם הפייטן ליאור אלמליח, הזמרים מיכאל פרץ ואוריאל ישי, ועוד

פורסם בתאריך: 16.4.20 08:57

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית לא מוותרות על מופע המימונה המסורתי: אחרי אוהל המימונה הממונע שסבב ברחבי העיר אמש, הערב (חמישי) תצוין המימונה במופע של הפייטן ליאור אלמליח ופרויקט פיוט ישראלי עם הזמרים מיכאל פרץ ואוריאל ישי, בליווי נגנים, בחפלה מרוקאית, מזרחית ושירי פיוט כמיטב המסורת.

המופע ייערך באולפן העירוLIVE ויועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות ובעמודי הפייסבוק של החברה העירונית והעירונוער.

אולפן העירוLive

אולפן העירוLive

 

מדי שנה עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית מקיימות חגיגת מימונה באוהל אותנטי גדול עם אורחים רבים ואלפי מופלטות המחולקות לקהל הרחב. השנה, בשל ההנחיות החליטו בעירייה ובחברה העירונית לקיים את השמחה בכל זאת, אך בדרך קצת שונה. אמש סבב כאמור אוהל המימונה הנייד ברחבי העיר ודאג לעשות שמח לקהל הרחב.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: "אנחנו לא מוותרים על השמחה ועל החגיגה, בהתאמה לרוח הימים הללו ולהנחיות לשמירה על בריאות הציבור. אחרי שהבאנו אמש את אוהל המימונה אל התושבים הביתה היום אנחנו מזמינים אותם למופע המימונה מבלי לצאת מהבית. גם היום נחגוג את המימונה בבית עם המשפחה הגרעינית ולא נוותר על השמחה".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "אנו מזמינים את תושבי העיר לצפות במופע המימונה מבלי לצאת מהבית. חיפשנו ומצאנו את הדרך לחגוג תוך שמירה על כל ההנחיות. השנה חוגגים את המימונה בדרך שונה אך לא פחות שמחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר