ספרים (צילום אילוסטרציה: א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב ‏/ INGIMAGE)
ספרים (צילום אילוסטרציה: א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב ‏/ INGIMAGE)

משעמם בבית? תושבי רחובות יכולים להאזין לספרים מוקלטים בחינם

כמו כל אזרחי המדינה, גם תושבי רחובות נדרשים להישאר בבתים. חברת המועצה איטל בציר אלשיך מציעה לתושבים שירות ייחודי של האזנה בחינם לאלפי ספרים מוקלטים

פורסם בתאריך: 19.3.20 16:09

-->

בימים אלה, כשכל תושבי רחובות ובני המשפחה ספונים בבתים, חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בתמיכת ראש העיר רחמים מלול, מציעה לתושבים שירות ייחודי של האזנה בחינם לספרים מוקלטים מתוך הספרייה הדיגיטלית "אייקסט ספרים מוקלטים", למשך חודש ימים. בספרייה מעל 2,300 ספרים לקטנטנים ומבוגרים, שהאזנה להם מותאמת גם לבעלי לקוי למידה ולכבדי ראייה.

הספרים מוקראים על ידי מיטב הסופרים העבריים או על ידי קריינים ושחקנים ידועים. בין הסופרים המושמעים ניתן למצוא את: יהונתן גפן, עמוס תמם, דתיה בן דור, מאיר שלו, דויד גרוסמן, יהודית קציר, אשכול נבו ועוד.

איטל בציר-אלשיך: "הפורמט של האזנה לספרים הופך לרווח בארץ ובעולם, מה גם שלאור העובדה שאנו הולכים לבלות יחד בבית זמן ממושך, הרי שהאזנה לספר מוקלט יכולה להוות אלטרנטיבה מצוינת לזמן איכות לכל אנשי הבית. גם לילדים שדבוקים למסכים ולמקלדת זאת יכולה להוות הזדמנות לחשוף אותם לספרות וסופרים בדרך קצת אחרת".

כיצד ניתן לממש את ההטבה? שולחים הודעה למייל: [email protected] ומקבלים קוד קופון. מתקינים חינם את אפליקציית "אייקסט", נרשמים כ"משתמש חדש" עם מייל וסיסמא, נכנסים לחלונית "מימוש קופון" בתוך ההגדרות ושם מכניסים את הקוד שנשלח אליכם למייל. אז ניתן לבחור איזה ספר שרוצים, לוחצים על "שמיעת ספר" ומתחילים ליהנות (ניתן למימוש למשך חודש ימים עד ה-22.4).


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר