בני נוער בהקרנת הסרט "לוחמי האקלים"
בני נוער בהקרנת הסרט "לוחמי האקלים"

הצלחה להקרנת הסרט "לוחמי האקלים" במסגרת מועדון דוקו-לייף ברחובות

אולם בימת הנוער ברחובות התמלא עד אפס מקום בבני נוער שהגיעו לצפות בסרט התיעודי "לוחמי האקלים" ללא תשלום, כחלק מיוזמה של חברת המועצה איטל בציר-אלשיך, בשיתוף חבר המועצה ושותפה לרשימה אסף אל-בר

פורסם בתאריך: 9.3.20 07:12

-->

אולם בימת הנוער ברחובות התמלא במוצאי שבת עד אפס מקום בבני נוער שהגיעו לצפות בסרט התיעודי "לוחמי האקלים" ללא תשלום, כחלק מיוזמה של חברת המועצה איטל בציר-אלשיך, בשיתוף חבר המועצה ושותפה לרשימה אסף אל-בר.

במסגרת מועדון דוקו-לייף מוקרן מדי חודש סרט בנושא סביבה וקהילה בהובלתה של בציר-אלשיך. הפעם בחרו חברי המועצה להעלות את המודעות לנושא משבר האקלים ולהזמין בחינם את תלמידי חטיבות הביניים והתיכון, וכן את תלמידי חוגי הסיירות.

את הערב פתח היועץ הסביבתי תומר יפה, שהציג את המצב כיום בתחום הסביבה. בקהל נצפו גם מורות מחטיבת דה שליט: עליזה מזרחי רכזת המדעים וחני רוזנפלד רכזת שכבה ז', אשר גייסו את תלמידי השכבה.

מימין: איטל בציר-אלשיך, עליזה מזרחי, חני רוזנפלד ותומר יפה

מימין: איטל בציר-אלשיך, עליזה מזרחי, חני רוזנפלד ותומר יפה

בציר-אלשיך: "תכננו כבר הסעות לתלמידי חטיבות הביניים ותנועות הנוער למצעד האקלים, שבינתיים נדחה. האירוע במוצאי שבת רק חיזק את הצורך ביצירת שיח בנושא הסביבה שעורר את סקרנותם ואת הרצון להצטרף ולהיות אקטיביסטים כיתר בני הנוער ברחבי העולם. אחריותנו כמבוגרים לעצור את הזיהום, לצמצם את השימוש בתחבורה פרטית ולמצוא חלופות אלטרנטיביות לבשר חי. אנו צריכים להפקיד בידם של הצעירים מקום שהם יוכלו לחיות בו חיים טובים ובריאים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר