סרט ופופקורן צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

תלמידי חטיבות הביניים והתיכון מרחובות מוזמנים להקרנת הסרט "לוחמי הסביבה" בחינם

לקראת מצעד האקלים שיתקיים ב-27.3, תלמידי חטיבות הביניים והתיכון מרחובות מוזמנים להקרנת הסרט "לוחמי הסביבה" בחינם במוצאי שבת הקרוב, במסגרת מועדון "דוקו לייף"

פורסם בתאריך: 3.3.20 12:00

-->

לקראת מצעד האקלים שיתקיים ב-27.3, מזמינה עיריית רחובות במוצאי שבת הקרוב (7.3) את תלמידי חטיבות הביניים והתיכון ליהנות מהקרנה חינמית של הסרט "לוחמי הסביבה" באולם בימת הנוער, במסגרת מועדון "דוקו לייף".

מדי חודש במוצאי שבת מוקרנים במסגרת מועדון "דוקו לייף" סרטים תיעודיים בנושא סביבה וחברה בעלות של 20 שקלים, כולל כיבוד. מדובר ביוזמה עירונית שהחלה לפני כשנה ומובילה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק פיתוח בר קיימא ותיק חדשנות. הפעם, לקראת אירוע מצעד האקלים, יצרה אלשיך שיתוף פעולה עם חברה לסיעה אסף אל בר, מחזיק תיק צעירים, נוער ותנועות נוער, במטרה להגיע אל בני הנוער עם תכנים סביבתיים, להעלות את מודעתם לנושא וכמובן את מעורבותם למשבר האקלים.

הסרט מציג כיצד מהפכת האנרגיה יכולה להצליח בכל העולם, ובאותה נשימה מעניק קול לאותם אנשים הפועלים ללא הרף למען עתיד צודק ובר קיימא. ההרשמה לסרט נעשית דרך רכזי תנועות הנוער. באירוע תתקיים גם הרצאה ושיח עם המרצה תומר יפה, יועץ סביבתי ומוביל קורס פעילי סביבה עירוני.

אחת ממשתתפות הקורס היא עליזה מזרחי, רכזת מדעים תיכון דה שליט, שנרתמה ביחד עם חני רוזנפלד, רכזת שכבה ז', והשתיים אישרו את השתתפותם של כ-60 תלמידים מהשכבה שיגיעו כדי לצפות בסרט וליהנות מהרצאה.

מזרחי: "אנו רואות חשיבות רבה בקידום נושא הקיימות ושמירה הסביבה, והתלמידים שלנו בהחלט מהווים סוג של שגרירים אשר בכוחם להעביר את המסר לקהילת בית הספר בפרט ולקהילה בכלל".

תושבי העיר מוזמנים להירשם להקרנה בעלות 20 שקלים בקישור זה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר