תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית וכריסטיאן לינדברג (צילום: כפיר בולוטין)
תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית וכריסטיאן לינדברג (צילום: כפיר בולוטין)

הכנר הבינלאומי אסי מתתיאס יופיע בגבעת ברנר

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תארח באולם המופעים בגבעת ברנר את הכנר הבינלאומי אסי מתתיאס לקונצרט שיפגיש בין הסגנון הרוסי הלאומי בכתיבתו של צ׳ייקובסקי אל מול הסגנון הצרפתי בכתיבתם של סן-סאנס וביזה

פורסם בתאריך: 25.2.20 07:33

-->

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תארח באולם המופעים בגבעת ברנר את הכנר הבינלאומי אסי מתתיאס. הקונצרט, בניצוחו של המאסטרו שמואל אלבז, יפגיש בין שתי אסכולות מוזיקליות בתקופה הרומנטית: הסגנון הרוסי הלאומי בכתיבתו של צ׳ייקובסקי אל מול הסגנון הצרפתי המושפע מהאידיאלים של המהפכה הצרפתית בכתיבתם של סן-סאנס וביזה.

הכנר אסי מתתיאס הוא אמן בעל שם עולמי המופיע על במות בינלאומיות חשובות בעולם. מתתיאס החל ללמוד כינור בגיל שש וכבר בגיל 14 ערך את הופעת הבכורה שלו עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית. בראשית דרכו למד אצל חיים טאוב ועד מהרה בלט בכישרונו. חרף גילו הצעיר הוא התקבל לאקדמיה למוזיקה בווינה כתלמידו של פרופ' אלטנבורגר. לאחר מכן המשיך את לימודיו אצל אהרון רוזנד וזכה במלגת הצטיינות. במהלך לימודיו נתמך על יד קרן התרבות אמריקה-ישראל ומשם המשיך ללימודיו בכיתתו של פנחס צוקרמן בבית הספר למוזיקה במנהטן. מאז הספיק לזכות בפרס ג'ו לואיס ג'פרסון ובפרס אמברוז מונל, להופיע כסולן עם עשרות תזמורות ברחבי העולם, ביניהן: הפילהרמונית של וינה, ירבאן, שטוטגרט ועוד. הוא ניגן תחת שרביטם של גדולי המנצחים בעולם והופיע על במות מרכזיות כגון: "קרנגי הול", "הפילהרמונית" בברלין, "איזומי" בטוקיו ומרכז האמנויות הלאומי בקנדה.

אסי מתתיאס (צילום: john henry fair)

אסי מתתיאס (צילום: john henry fair)

 

בהופעותיו עם התזמורת מתתיאס יציג את ההבדלים הסגנוניים בין שתי האסכולות המוזיקליות בתקופה הרומנטית, בביצוע הסרנדה המלנכולית מאת צ׳ייקובסקי בחלק הראשון ומנגד – המבוא והרונדו קפריצ׳וזו מאת קמי סן-סאנס בחלק השני. את הקונצרט תחתום הסימפוניה ב- דו מאת ביזה, אותה הלחין בהיותו בן 17 ומעולם לא זכה לשמוע.

מוצאי שבת ה-29.2.20, בשעה 20:00. אולם המופעים בגבעת ברנר. לרכישת כרטיסים: 0774661766, 3579 * או באתר התזמורת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר