צביקה חורש
צביקה חורש

האמן הבינלאומי צביקה חורש ייצג את נס ציונה בתערוכה שתיערך בעיר התאומה פרייברג שבגרמניה

צביקה חורש, פסל ואמן פופ ארט רב תחומי, התבקש על ידי עיריית נס ציונה לייצג את העיר בסדנת יצירה ותערוכה משותפת של אמנים מרחבי העולם, אשר תתקיים במהלך חודש מרץ בעיר התאומה פרייברג שבגרמניה. חורש: "כמדינה טעונה בהיסטוריה של העם היהודי, גרמניה עבורי היום הינה מקור לאור גדול ואופטימיות שיכולה לצמוח מתוך התרבות"

פורסם בתאריך: 19.2.20 08:15

-->

צביקה חורש, פסל ואמן פופ ארט רב תחומי, התבקש על ידי עיריית נס ציונה לייצג את העיר בסדנת יצירה ותערוכה משותפת של אמנים מרחבי העולם, אשר תתקיים במהלך חודש מרץ בעיר פרייברג שבגרמניה, לה יש עמה ברית ערים תאומות.

חורש, הבעלים של סטודיו רב תחומי CREATIVE HOUSE בנס ציונה, עוסק בעולמות תוכן של אמנות, תדמית אסתטיקה ועיצוב עכשווי, מנהל פרויקטים בתחום המסחרי, הציבורי והעסקי ואחראי לעיצוב מלונות בוטיק, אולמות אירועים, ומבני משרדים. דירות יוקרה, מבואות, חללי אירוח ומרחבים ציבוריים.

חורש יוצר מזה 20 שנה ומציג בגלריות בישראל ובעולם. עבודותיו בעלות סגנון אקספרסיבי רב צבעים ושכבות, המתחברים לכדי יצירות אופטימיות. בעבודותיו אין גבוה ונמוך והוא מטשטש את הגבולות בין אמנות גבוהה לבין הבנאליות של הקיטש המסחרי והפופולרי. אבסטרקט ופיגורטיבי משמשים אותו ליצירת עבודות ברוח הפופ-ארט הגדולה מהחיים.

חורש הוא אמן מולטי-מדיה שעושה שימוש בטכניקות מגוונות: ציור, קולאז׳, צילום ומיקס מדיה, תוך שילובים יוצאי דופן של חומרי גלם, טקסטורות, טכניקות וצבעים. הוא עובר בקלות בין הדיסציפלינות השונות של אמנות ועיצוב. כמו כן, חורש הוא ממציא ויזם בעל ניסיון בתחום פיתוח מוצרי צריכה פטנטביליים, החל משלב הרעיון, ועל שמו רשומים פטנטים בינלאומיים. בנוסף, הוא מרצה בבתי ספר לעיצוב בתחום פיתוח היצירתיות וחשיבה המצאתית ומהווה מאסטר בשיטת "לחשוב כמו זברה".

לחורש גם קשר מיוחד עם סין, כמי שעשה שם מספר תערוכות אמנות במרחבים מרכזיים של זירת האמנות ובקרב הקהילה העסקית. לפני מספר שנים התבקש חורש על ידי משרד החוץ להוביל הקמת רשת מרכזים חינוכיים לגיל הרך בסין. מטרת המיזם הייתה תחרות מול רשת גנים אמריקאית מצליחה. הרשת JEWISH INTERNATIONAL EDUCATION HAMOOD  מציעה חינוך איכותי לגיל הרך עם ליבת לימודים ישראלית. חורש ליווה את הרשת משלב המיתוג, פיתוח המודל והשפה התדמיתית, דרך האדריכלות ועיצוב מרחבי הלמידה, ועד עיצוב תכני הליבה ומקורות ההשראה החינוכית הישראלית, תוך נתינת כלים לפיתוח היצירתיות וחשיבה המצאתית בקרב ילדים דרך האמנות. היום הרשת מונה כבר 70 גנים וממשיכה להתרחב.

חורש: "אני רואה בנסיעה הזו לפרייברג הזדמנות לשיתוף פעולה עם יוצרים שפועלים בזירת האמנות בגרמניה. כמדינה טעונה בהיסטוריה של העם היהודי, גרמניה עבורי היום הינה מקור לאור גדול ואופטימיות שיכולה לצמוח מתוך התרבות, האמנות והעשייה המשותפת בעידן החדש. אני שמח בכל הזדמנות לייצג את ישראל בזירת האמנות הבינלאומית, והפעם את העיר שאני כלך כך אוהב ובה אני יוצר – נס ציונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר