בית על"ה
בית על"ה

בית על"ה יארח קונצרט קאמרי מיצירות משפחת מנדלסון

בית על"ה יארח בערב יום ראשון הקרוב מיצירות משפחת מנדלסון. ההכנסות יוקצו לטובת הרחבת פעילות על"ה למבוגרי רחובות

פורסם בתאריך: 11.2.20 12:42

-->

בית על"ה יארח בערב יום ראשון הקרוב (16.2) בשעה 20:00 באולם גלטנר לתרבות קונצרט קאמרי שני מסדרת הקונצרטים שמתקיימים במקום. שוחרי המוזיקה יוכלו ליהנות מיצירות משפחת מנדלסון ועוד.

את הקונצרט יובילו נגני הפילהרמונית והסימפונית אשדוד, בהם: רוברט מוזס על הכינור, ורדה גבעתי בקמן על הפסנתר וראובן מוזס על הבסון. בתכנית היצירות שיתנגנו במהלך הערב: פאני מנדלסון – 3 קטעים לפסנתר, פליקס מנדלסון – טריו לפסנתר, כינור וצ'לו (בסון), יוהאן סבסטיאן באך – מתוך הסוויטה השניה לצ'לו (בסון), ועוד.

חניתה קאופמן, מנהלת מחלקת התרבות של על"ה: "זהו קונצרט שני מתוך סדרת קונצרטים ומופעים שאנו מקיימים כאן בבית על"ה. יצרנו סדרה שלמה של מופעים המותאמים לטעמים הרבים והשונים של הקהל שלנו, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את מופע התרבות שהוא אוהב ומתחבר עוד מבית וליהנות ממנו. אני מזמינה את תושבי העיר המבוגרים להגיע אלינו לבית על"ה ולהכיר את תכנית התרבות העשירה שבנינו במיוחד בשבילכם".

מחיר כרטיס לקונצרט: 50 שקלים. ההכנסות יוקצו להמשך פיתוח והרחבת פעילויות על"ה עבור תושביה המבוגרים של רחובות. ניתן לרכוש כרטיסים במשרדי התרבות בבית על"ה, ברחוב השופטים 5, ובטלפון 8870* שלוחה 4.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר