אירוע התרמה לתיאטרון הקהילתי המשולב
אירוע התרמה לתיאטרון הקהילתי המשולב

מסורת חברתית, תרבותית וקהילתית: אירוע ההתרמה לתיאטרון הקהילתי המשולב ברחובות חוזר

אירוע ההתרמה השנתי של פורום נשות חוויות שוויץ המדע למען התיאטרון הקהילתי, המשלב שחקנים עם ובלי צרכים מיוחדים, יתקיים ביום ראשון ה-19.1. אלרואי אסרף, מנכ"ל רשת חוויות: "חברה חזקה נמדדת ביכולת לשלב ולקדם אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים"

פורסם בתאריך: 7.1.20 09:16

-->

פורום הנשים בחוויות שוויץ המדע, בראשותה של רבקה צ'רני, מקיים גם השנה את אירוע ההתרמה שהפך למסורת ושמושך אליו קהל רב, המאפשר את המשך קיומו של המיזם הייחודי "התיאטרון הקהילתי המשולב" המשלב שחקנים עם ובלי צרכים מיוחדים.

באירוע ייחשף סיפורו האישי המרתק ויוצא הדופן של ד"ר מרדכי (מורדי) בן-חמו, ד"ר לסוציולוגיה מאוניברסיטת סורבון, מרצה למתמטיקה וגיטריסט מקצועי, אשר יספר על ילדות לא פשוטה, נדודים בין אלג'יריה, צרפת וישראל, תהפוכות ומשברים בחייו, המקרבים את הקהל אל מושג הזהות דרך מסע היסטורי, סוציולוגי, אתנולוגי ומוזיקלי אישי.

"כל ההכנסות מהאירוע הן תרומה לפיתוח 'תיאטרון חוויות', קבוצת תיאטרון משולבת של אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים, הפועלת בחוויות שוויץ המדע ועובדת כעת על הפקה חדשה", אומרת רבקה צ'רני ומדגישה: "אנו קבוצה נשית חברתית הפועלת בחוויות שוויץ כבר מעל לעשור. אנו רואות זכות גדולה במסורת של אירוע ההתרמה שנה אחר שנה ושמחות להעביר את הכנסות האירוע לטובת מטרה חברתית, תרבותית, קהילתית".

אלרואי אסרף, מנכ"ל רשת חוויות, קורא לציבור להירתם למטרה החשובה: "חברה חזקה נמדדת ביכולת לשלב ולקדם אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. 'מפעל' התיאטרון הוא דוגמא ומופת ליוזמה שבאה ממקום של ערבות הדדית ומחויבות קהילתית לזולת. אירוע ההתרמה הוא שילוב בין רוח הנתינה, הקבלה של האחר ושיתופי הפעולה המתקיימים ברשת חוויות ואני מברך את כלל העושים במלאכה על היוזמה המבורכת".

אסנת לוי, מנהלת חוויות שוויץ המדע: "אנחנו שמחים וגאים על הפעילות החברתית השנתית של קבוצת פורום הנשים שלנו. הן מהוות חלק חשוב ומשמעותי של הבית. התגייסותן לאירוע התרמה למען התיאטרון הקהילתי המשולב שלנו מחמם את הלב. פעילותן המבורכת מעידה על אכפתיות, מעורבות ושותפות אמיתית. אנו מזמינות את תושבי העיר להגיע ולקחת חלק באירוע, גם לתרום וגם להנות מהרצאה מעצימה ומרתקת".

האירוע ייערך ביום ראשון ה-19.1.2020 בשעה 10:00 בבוקר בחוויות שוויץ המדע, רחוב סירני 52. האירוח כולל קפה ומאפה. כרטיסים במחיר 50 שקלים כתרומה ניתן לרכוש אצל רבקה צ'רני בטל': 0523432422 ובחוויות שוויץ המדע בטל': 089310700.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר