ד"ר שמחה אבן חן ועודד עמרם (משמאל) בחנוכת הסטודיו החדש ברחובות
ד"ר שמחה אבן חן ועודד עמרם (משמאל) בחנוכת הסטודיו החדש ברחובות

המדענית שהפכה לאמנית: ד"ר שמחה אבן חן חנכה סטודיו חדש ברחובות

ברחוב לוין אפשטיין ברחובות נחנך סטודיו חדש של ד"ר שמחה אבן חן, שעבדה כחוקרת בכירה באוניברסיטת הדסה עין כרם ובזכות הידע הביוכימי שלה פיתחה פטנט עם פורצלן, שבאמצעותו היא יוצרת אמנות

פורסם בתאריך: 27.11.19 15:32

-->

ד"ר שמחה אבן חן (61) עבדה שנים רבות כחוקרת בכירה באוניברסיטת הדסה עין כרם. בזכות הידע הביוכימי שרכשה היא פיתחה פטנט שקשור בפורצלן, ובאמצעותו היא יוצרת יצירות אמנות. כעת פתחה ד"ר אבן חן סטודיו חדש ברחוב לוין אפשטיין 31 במרכז העיר רחובות, ולמקום הגיעו בין היתר גם חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, ומנכ"ל החרה העירונית לתרבות איציק עובדיה.

ד"ר אבן חן, שמשמשת גם כשופטת בתערוכות אמנות בינלאומיות בחו"ל, אומרת ל"ערים": "אני משתתפת בהרבה תערוכות בינלאומיות בכל העולם, ובעקבות הפרסום שלי הוצע לי להיות שופטת. אני מלמדת קורס פעמיים בשנה במרכז 'בית בנימיני' בתל אביב. עשר שנים הייתי מציגה את היצירות שלי במקלט של העירייה ולאחרונה מצאתי מבנה ברחוב לוין אפשטיין, בשכירות כמובן. אני מגיעה לכאן כל יום, זה הסטודיו, ומי שרוצה לראות ולהתעניין כמובן מוזמן להגיע ולהתרשם".

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות שהגיע לברך, אמר: "כמחזיק התיק וכמי שפועל שנים רבות בתחום, אני כמובן מעודד את התרבות בעיר ובימים אלה אני יושב עם ראש העיר רחמים מלול על מנת לחפש מקום מכובד שיאגד את כל האמנים שיש פה, והם לא מעטים. עולם האמנות והיצירה חייב לקבל את הביטוי הראוי לו, כי רחובות נודעת בתרבות, באמנות ובגופי החינוך וההשכלה שלה. אני מאחל לד"ר אבן חן הצלחה רבה בהמשך ותמיד כיף לשמוע שאמנים מרחובות מוכשרים לא פחות מאמנים אחרים בארץ".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר