ורוניקה קריימר ואנטולי קוגן (צילום: יח"צ)
ורוניקה קריימר ואנטולי קוגן (צילום: יח"צ)

בית על"ה יארח קונצרט קאמרי של חליל ונבל

בית על"ה ברחובות יארח בערב יום ראשון קונצרט קאמרי של חליל, בפתיחת סדרת הקונצרטים הקאמריים

פורסם בתאריך: 27.11.19 07:35

-->

בית על"ה ברחובות פותח את סדרת הקונצרטים הקאמריים המתוכננים לשנה הקרובה. הקונצרט הראשון יתקיים ביום ראשון ה-1.12, בשעה 20:00 באולם גלטנר לתרבות, כשאת המופע יובילו אנטולי קוגן בחליל וורוניקה קריימר בנבל, ביצירות מפורסמות של דוניצטי, ביזה, סאן סאנס, שוסטקביץ ועוד.

מוזיקה קאמרית היא מוזיקה קלאסית הכתובה לקבוצה קטנה של כלים שיכלו, באופן מסורתי, לנגן בנוחיות בחדר אירוח בארמון. בנוסף המוזיקה הקאמרית גם ידועה בכינויה "מוזיקה אמנותית", המבוצעת על ידי מספר נגנים קטן עם מבצע אחד לכל תפקיד.

אנטולי קוגן המנגן בחליל, בוגר האקדמיה למוזיקה בקייב, זכה בתחרויות מוזיקליות בארץ ובחו"ל. הוא הופיע בברית המועצות לשעבר עם תזמורות והרכבים שונים. בארץ הוא ניגן כסולן עם "התזמורת הסימפונית ירושלים", "תזמורת רשות השידור", "תזמורת הקאמרטה הירושלמית" ולעיתים קרובות מוזמן לנגן בחו"ל.

ורוניקה קריימר המנגנת בנבל, הינה בוגרת לימודים אקדמאיים במוזיקה מטעם האקדמיה למוזיקה באוקראינה. בשנת 1994 עלתה לארץ ומיד השתלבה כנגנית נבל בהרכבים מוזיקליים שונים בקונצרטים, מופעי בלט ואופרה וכמלווה של מקהלות.

חניתה קאופמן, מנהלת מחלקת התרבות בבית על"ה: "אנו בבית על"ה חרטנו על דגלנו להביא למבוגרי העיר תכני תרבות איכותיים, עשירים ומגוונים. מאחר וברחבי העיר רחובות אין קונצרטים אינטימיים מסוג זה, החלטנו לפתוח בסדרת קונצרטים קאמריים חדשה, שקונצרט זה יהווה את יריית הפתיחה עבורם. אירועים מוזיקליים אלו מיועדים ומתאימים לקהל הרחב ככלל ולשוחרי המוזיקה הקלאסית בפרט".

לרכישת כרטיסים: מחלקת התרבות בבית על"ה, רחוב השופטים 5, רחובות, טלפון: 8870*, שלוחה 4.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר