ליאוניד פטשקה (צילום: באדיבות ליאוניד פטשקה)
ליאוניד פטשקה (צילום: באדיבות ליאוניד פטשקה)

סדרת המופעים "עולם הג'אז" נפתחת ברחובות עם לאוניד פטשקה

סדרת המופעים "עולם הג'אז" נפתחת ברחובות ביום חמישי עם לאוניד פטשקה שיארח את הזמרת דפנה לוי, עם שירי המיוזיקלס של כל הזמנים בסגנון ג'אז

פורסם בתאריך: 26.11.19 06:56

-->

ביום חמישי (28.11) בשעה 20:30 יתקיים בקונסרבטוריון העירוני ברחובות המופע הפותח של הסדרה "עולם הג'אז", בהפקת המחלקה למוזיקה של החברה העירונית.

בערב הפותח של הסדרה הפסנתרן לאוניד פטשקה, שנכלל בין 100 הנגנים המצטיינים של המאה ה-20 על ידי המכון הביוגרפי האמריקאי, יארח את את דפנה לוי, זמרת הג'אז הישראלית הוותיקה שהופיעה עם טובי נגני הג'אז בארץ, ביניהם עופר פורטוגלי, אלברט פיאמנטה, טדי קלינג, עופר גנור ועוד. לוי מופיעה בפסטיבלי מוזיקה רבים בארץ ובחו"ל, וביניהם: פסטיבל ג'אז תל אביב, פסטיבל הג'אז בוויצ'יטה קנזס, היריד העולמי בקנדה "אקספו", פסטיבל ארול הולנד, פסטיבל ג'אז בלוז ווידאוטייפ, ג'אז בפסטיבל ישראל, פסטיבל הג'אז בקיסריה ועוד.

במסגרת המופע, צמד האמנים יספקו תוכנית מעניינת עם מיטב המיוזיקלס, כשאת המופע ילוו שלישיית ג'אז סטרינג והחצוצרן גינדי ליטבק.

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "זוהי סדרה שמביאה את טובי המוזיקאים למופע קרוב לבית, כך שאין צורך להתרחק כדי ליהנות ממוזיקת ג'אז טובה. תענוג מוזיקלי לתושבי העיר חובבי הז'אנר".

ריטה וינוקור, מנהלת המחלקה למוזיקה רחובות ומנהלת הקונסרבטוריון העירוני: "לאוניד פטשקה הוא נגן וירטואוז שתמיד כובש את הקהל. הוא מופיע שנים בסדרה האהובה שלנו "עולם הג'אז". הקהל הרחובותי תמיד מקבל אותו בזרועות פתוחות. אנו שמחים ונרגשים שהשנה הוא יופיע בשני מופעים בסדרה ומזמינים את הקהל לבוא ולצפות במופעים".

המופע מתקיים ברחוב סירני 52, רחובות. מחיר כרטיס: 95 שקלים. לרכישת כרטיסים: 086683881/2.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר