נועה לביא (צילום: טל שחר)
נועה לביא (צילום: טל שחר)

לגדול בצל אסון צ'רנוביל. מועדון דוקו לייף ברחובות מארח את העיתונאית נועה לביא

העיתונאית נעה לביא שגדלה בצל אסון צ'רנוביל תתארח ביום חמישי ה-28.11 באולם "בימת הנוער" ברחובות במסגרת מועדון "דוקו לייף", ותשתף בזיכרונותיה מאחד האזורים היפים, הירוקים ושוקקי החיים שהפך לאסון הגדול של האנושות

פורסם בתאריך: 18.11.19 12:50

-->

במסגרת מועדון "דוקו לייף", הקרנת סרטי דוקו והרצאות בנושאי סביבה וחברה שיזמה חברת מועצת רחובות איטל בציר אלשיך, תתארח ותרצה ביום חמישי ה-28 בנובמבר העיתונאית נועה לביא. לביא גדלה בילדותה בצל אסון צ'רנוביל, האסון הטכנולוגי והאקולוגי הגדול יותר בהיסטוריה, שאירע על אדמת אוקראינה הסובייטית ואיים להחריב את כל אירופה וברית המועצות גם יחד.

לצד ההרצאה והשיח, לביא תציג קטעי דוקו מתוך סדרת המופת המדוברת "צ'רנוביל" של  HBOאשר העלתה את הנושא מחדש לצד השאלה הגדולה: האם אסון מסוג זה עלול להתרחש גם בימינו.

איטל בציר אלשיך: "ממש לאחרונה פיתחו הרוסים תחנת כוח גרעינית המשייטת בחופי הים הארקטי. מי אמר שאסון צ'רנוביל לא יכול לחזור על עצמו? גם היום הרוסים אינם מתרגשים מאזהרות מפני אסון גרעיני נוסף, על אף שגרינפיס הגדיר את הפרויקט "טיטאניק גרעיני". לכן יש צורך להציף מחדש את הנושא, כי למרות שנדמה שכל מה שמעבר לים מרוחק מאיתנו, הוא יותר קרוב מהמשוער ויש לו השלכות ישירות לחיים שלנו ושל ילדינו כאן ובכלל. כולם מוזמנים להרצאה ולסרטי הדוקו, לשאול שאלות ולהיות שותפים לשיח".

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

 

עלות: 20 שקלים. פתיחה וכיבוד: 20:00. הקרנה: 20:30. אולם בימת הנוער רחובות. כרטיסים ניתן להשיג בטל': 089232299 או בקישור זה. מספר המקומות מוגבל.

להרשמה למועדון דוקו לייף: [email protected].


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר