רולי וכפתורי הקסם
רולי וכפתורי הקסם

הקניותר יקיים מגוון הצגות ומופעים במהלך אוקטובר

הקניותר בנס ציונה מציג "אוקטובר חווייתי" עם שלל הצגות ומופעים בין התאריכים: 15-29.10

פורסם בתאריך: 15.10.19 07:42

-->

קניון עופר קניותר מזמין את הילדים ומשפחותיהם להופעות והצגות במהלך חודש אוקטובר בין התאירכים: 15-29.10. בין המופעים שיתקיימו בקניון: הצגת ילדים אצל סבא בגינה, מופע סובב עולם, מופע כוח החברות, הצגה פרח לב הזהב ועוד.

לוח הפעילויות המלא:

יום שלישי ה-15.10 בשעה 17:30, חול המועד סוכות: רולי מכוכב קשת. כוכבת ילדים חדשה נולדה, רולי שמה ואיתה גם כפתורי קסם מיוחדים שעושים פלאים לחברות, לתקשורת ובעיקר לכיף ולדמיון.

"רולי וכפתורי הקסם" היא הצגה מקורית בכיכובה של רולי, בובה מקורית וייחודית בגודל אדם, המגיעה מכוכב קשת במיוחד בשביל לחגוג ולשמוח עם הילדים בהצגות משעשעות, קסומות וצבעוניות! כל הצגה הינה בשיתוף הילדים ומלווה בהומור, שירים וריקודים.

יום רביעי ה-16.10 בשעה 11:30, חול המועד סוכות: מופע סובב עולם. מופע מוזיקלי סובב עולם לכל המשפחה, המעשיר את הידע ומאפשר לילדים להכיר את התרבויות במדינות השונות.

יום חמישי ה-17.10 בשעה 17:30, חול המועד סוכות: מופע כוח החברות. הצגה העוסקת בחשיבות התקשורת עם המשפחה והחברים ומעבירה את המסר דרך שירים, הומור וחוויה מהנה לכל המשפחה.

יום רביעי ה-22.10 בשעה 17:30: הצגת ילדים פרח לב הזהב. הצגה המבוססת על ספרו הקלאסי של הנס כריסטיאן אנדרסן, על ילד קטן הנחוש להציל את אמו החולה ומוכן לצאת למסע מסוכן כדי להביא לה את הפרח – התרופה היחידה למחלתה. במהלך המסע הוא נתקל בקשיים המותרים אותו ללא מזון, בגדים חמים ונעליים ועל אף כל זאת הוא דבק במשימה להצלת אימו. ההצגה מוכיחה כי גם ילדים, על אף גילם הצעיר, מוצאים את התושייה והכוח להפוך לגיבורים. המחזה מציג סוגיות של יחסי הורים וילדים, יחסי אחים, שיתוף ועזרה לצד יריבות, תככים ומאבקי כח. שתי הדמויות הכלב והחתול המלוות את הדמות הראשית מייצגות את עולמו הפנימי של הילד ואת מסעו הריגשי שכולל דבקות במטרה ונאמנות לצד היסוסים, פחד וחרדה מהלא נודע.

יום רביעי ה-29.10 בשעה 17:30: הצגת ילדים אצל סבא בגינה. סבא שותל בגינתו ירק שגדל וגדל וגדל, מי יעזור לסבא למשוך את הירק מהאדמה?

הפעילויות יתקיימו בקומה העליונה ברחבת האירועים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר