תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית וכריסטיאן לינדברג (צילום: כפיר בולוטין)
תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית וכריסטיאן לינדברג (צילום: כפיר בולוטין)

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית פותחת את העונה ה-49 ומגיעה לגבעת ברנר

קונצרט הבכורה של העונה החדשה לשנת 2019/20 יוצג בנוסף לאולמות בישראל גם בשלושה אולמות קונצרטים מהידועים ביותר בשוודיה

פורסם בתאריך: 12.9.19 07:48

-->

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית פותחת את העונה ה-49 וקונצרט הבכורה של העונה החדשה לשנת 2019/20 יוצג בנוסף לאולמות בישראל גם בשלושה אולמות קונצרטים מהידועים ביותר בשוודיה: שטוקהולם: Konserthuset Stockholm, ארברו: Orebro concert hall, וסטרס: Vasteras concert hall.

על הקונצרט ינצחו מאסטרו כריסטיאן לינדברג, מנהלה המוזיקלי של התזמורת, ומאסטרו שמואל אלבז, מנהל אמנותי עמית, המייצרים יחד שילוב ייחודי הן כמנצחים והן כנגנים וירטואוזיים כל אחד בתחומו. לינדברג, כמי שנבחר לגדול נגני כלי הנשיפה בעולם כשבאמתחתו 300 ביצועי בכורה ליצירות לטרומבון ותחרות סולו בינלאומית שהוקמה על שמו, ושמואל אלבז, אשר שימש בעבר כמנצחה הראשי של התזמורת האנדלוסית הישראלית והופיע כסולן מנדולינה עם התזמורות החשובות ביותר בארץ, ביניהן: התזמורת הפילהרמונית הישראלית, הקאמרית תל אביב, הסימפונית ירושלים רשות השידור ועוד.

השניים יבצעו את הסימפוניה מס' 34 של מוצרט, "נץ נשר שחור" של לינדברג – קונצ'רטו לטרומבון ולתזמורת, אנדראה טרודי: "ציפורי גן-עדן" לתזמורת, סרגיי פרוקופייב, סימפוניה מס' 1 הקלאסית, ועודד זהבי: "פיוט" – קונצ'רטו למנדולינה ותזמורת. כמו כן צפויה להתקיים בקונצרט הופעה מפתיעה ומשותפת של שניהם.

במהלך העונה כולה יוצגו שמונה סדרות קונצרטים עם מפגן מרשים של אמנים אורחים מהארץ ומחו"ל, ביניהם: אמן הג'אז לינס לאנדגרן, מיקה ואיינטה אייכנהולץ, מזמרות הסופרן המובילות בעולם האופרה של ימינו, הכנר אסי מתיתיאס, המקהלה הקאמרית של תל אביב, ואחרים. בקונצרטים השונים ינוגנו יצירות מופת ידועות של מוצרט, פרוקופייב, צ'ייקובסקי, בטהובן, ראוול ועוד, כל זאת לצד מוזיקה בת זמננו" רוקנרול, ג'אז, תיאטרון, אופרה ובלדות.

הקונצרט בגבעת ברנר יתקיים ביום שישי ה-20.9.19, בשעה 11:00 בבוקר. רכישת כרטיסים בטל': 0774661766 / 3579 * או באתר התזמורת WWW.NKO.CO.IL.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר