אולסי פרי
אולסי פרי

עונת התרבות בבית על"ה נפתחת עם הרצאה של כדורסלן העבר אולסי פרי

ביום ראשון בשעה 10:00 בבוקר תיפתח בבית על"ה עונת התרבות עם הרצאתו המרתקת של האיש והאגדה אולסי פרי, בעלות של 20 שקלים בלבד לכרטיס

פורסם בתאריך: 29.8.19 06:07

-->

ביום ראשון, בזמן שכל התלמידים יפתחו את שנת הלימודים, בבית על"ה יפתחו את עונת התרבות בשעה 10:00 בבוקר עם הרצאתו המרתקת של האיש והאגדה אולסי פרי, בעלות של 20 שקלים בלבד לכרטיס.

אולסי פרי, כדורסלן העבר וכוכב מכבי תל אביב, מספר 8 האגדי של הקבוצה, הפך במהלך תשע השנים בהן שיחק במכבי לחלק בלתי נפרד מהפולקלור הישראלי. סיפור חייו שזור בהיסטוריה של חוקי הגזע והעבדות בארה"ב, אלימות ברחובות, סמים וכנופיות. סיפורו הוא סיפור של ניצחון הרוח, סיפור על הגורל ותעתועיו, סיפור על אהבה גדולה ובעיקר סיפור שכל מרכיביו יצרו את האגדה ששמה אולסי פרי.

חניתה קאופמן, מנהלת מחלקת התרבות בבית על"ה: "לאחר עבודה מאומצת, אני נרגשת לפתוח את עונת התרבות החדשה עם תכנית עשירה ומגוונת המכילה לראשונה סדרות ייחודיות עם טובי המרצים והמנחים, מגוון הרצאות מעניינות ומרתקות, חוגים וקורסים חדשים, הופעות, שירה בציבור, יציאה לטיולים, להצגות ולאופרה ועוד. השתדלנו להכניס מגוון של כל עולמות התוכן האפשריים, כך שכל אחד ואחת מתושביה המבוגרים של העיר רחובות יוכלו למצוא פעילות שמתאימה להם ומדברת אליהם וכל זאת במחירים הוגנים".

אסף וישקין, מנכ"ל על"ה: "עמלנו קשה על מנת להרחיב את היצע הפעילויות שהיה קיים עד כה בעל"ה והכנסנו המון תכנים חדשים, מתוך מחשבה ורצון להעשיר את זמן הפנאי של מבוגרי העיר, בעיקר לאלו שפרשו לגמלאות ומחפשים תכנים איכותיים שלא קיימים במקומות אחרים. אני מזמין את תושבי רחובות אלינו לבית על"ה החדש, לבוא להכיר את הבית החם שלנו לצד כל הפעילויות והתוכניות שאנחנו מציעים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר