אולם גלטנר בעל"ה באירוע הקיץ (צילום: ליטנר זיגמונד)
אולם גלטנר בעל"ה באירוע הקיץ (צילום: ליטנר זיגמונד)

בית על"ה השיק את עונת התרבות החדשה לשנת 2019-2020

בית על"ה השיק את עונת התרבות החדשה ב"אירוע הקיץ הגדול" שכלל שיעור מחול בתנועה, תערוכת אמנות חגיגית, שיעורי התעמלות מתחלפים, הופעה ותצוגה של החוגים במקום

פורסם בתאריך: 19.8.19 08:08

-->

בשבוע שעבר התקיים אירוע הקיץ הגדול של בית על"ה ברחובות ונפתחה ההרשמה לעונת התרבות החדשה. האירוע סחף אחריו מאות משתתפים שנהנו מיריד ססגוני שכלל שיעור מחול בתנועה, תערוכת אמנות חגיגית, שיעורי התעמלות מתחלפים ותצוגה של החוגים במקום. תערוכת האמנות תישאר עד תחילת השנה ומי שלא צפה בה מוזמן להגיע.

בהמשך נהנה הקהל ממיני מרתון של הרצאות קצרות שהיוו טעימה לסדרות החדשות שיתקיימו בימי ראשון תחת הכותרת "אי של השראה", ביניהן הסדרה "חדר כושר למוח" עם איתי עניאל, "מועדון הסרט הטוב" של אייל בורוס, יו"ר המועצה הישראלית לקולנוע, וסדרת האמנות "all you need is art" של ד"ר קרן אזרתי.

לאחר מכן סי היימן עלתה לשיר יחד עם אלעד שודלר במופע "שירים מבית אבא" במסגרתו שרו וסיפרו את שיריו של נחום (נחצ'ה) היימן וכל הקהל הצטרף אליהם בשירה.

שיעור מחול בתנועה באירוע הקיץ הגדול בעל"ה (צילום: ליטנר זיגמונד)

שיעור מחול בתנועה באירוע הקיץ הגדול בעל"ה (צילום: ליטנר זיגמונד)

 

יו"ר על"ה, צבי טרופ ברך את הנוכחים באולם ובפתח דבריו ביקש להודות לראש העיר רחמים מלול, לד"ר רוני באום מחזיקת תיק אזרחים ותיקים בעירייה ולחברי מועצת העיר על האווירה והיחס החם להם זוכים הוא ועובדי העמותה בעירייה. עוד הודה טרופ על בית על"ה שנבנה הודות לסיוע הנדיב של העירייה, המשרד לשוויון חברתי ותורמים נוספים שסייעו בהקמתו, בהם תמי גלטנר: "אנו פועלים כל העת לשדרוג השירותים אותם אנו מעניקים לאזרחים הוותיקים של תושבי רחובות. תודה לכם קהל נפלא שהגעתם הנה, תמשיכו להגיע ותביאו אתכם את חבריכם".

ד"ר רוני באום: "בית על"ה הוא בית יפהפה. הפעילות העשירה והגיוון הרב שקיים בהיצע המאוד מרשים של הרצאות, טיולים, חוגים ועוד, אשר יוצקים לתוכו העובדים והמתנדבים של על"ה, אין עוד כזה דבר בשום מקום אחר בארץ".

צבי טרופ וד"ר רוני באום (צילום: ליטנר זיגמונד)

צבי טרופ וד"ר רוני באום (צילום: ליטנר זיגמונד)

 

חניתה קאופמן, מנהלת מחלקת התרבות בבית על"ה: "מחלקת התרבות של על"ה פעלה מסביב לשעון על מנת לבנות תכנית פעילות שנתית מעניינת במיוחד ומותאמת לבני הגיל השלישי ויחד עם זאת במחירים הוגנים ושווים לכל נפש, כך שכל מבוגר ומבוגרת ברחובות יוכלו להשתתף וליהנות ממנה על פי תחומי עניינם. אנו מזמינים אתכם אלינו לבית על"ה להתרשם מההיצע העצום שבנינו עבורכם ולמצוא את הפעילות שמתאימה לכם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר