אולם מופת רחובות
אולם מופת רחובות

חדש במופת רחובות: מועדון תרבות גמלאים

החל משנת הלימודים הקרובה תיפתח בחוויות מופת מכללת תרבות שתכלול את גמלאי מערכת החינוך ושאר גמלאי רחובות והסביבה

פורסם בתאריך: 13.8.17 08:02

-->

ב"חוויות מופת" רחובות ייפתח החל משנת הלימודים הקרובה "מועדון תרבות לגמלאים" שיכלול את גמלאי מערכת החינוך ושאר גמלאי רחובות והסביבה. היוזמה להקמת "מכללת גמלאים" התממשה בעזרתן של קבוצת מורות שהתאחדו והביעו את רחשי ליבן לפתוח מכללה תרבותית לגמלאים, שתהווה בית חם לכלל הגמלאים באזור בתוכניות רבות מעשירות ומגוונות לאורך כל השנה.

בימי רביעי תתקיימנה הרצאות בנושאים כמו: בריאות, אנתרופולוגיה, בוקר של שירה, ניהול רגשות, מעמד האישה, סרטים מלווים בהרצאות, טיולים, ועוד. הפעילות תלווה בארוחת בוקר קלה (כריך, ירקות ושתיה) במחיר של 35 שקלים לכרטיס חד פעמי, או כרטיסיה סמסטריאלית או שנתית במחיר של 30 שקלים למפגש פלוס מפגש אחד בונוס. בימי ראשון יתקיימו סדנאות בנושאי בריאות, שריפת שומנים, נטורופתיה, אורח חיים בריא, אימון רגשי, פתרון חלומות, ועוד. הסדנאות יתקיימו בקבוצות קטנות של עד 30 אנשים בסדנא ויתחילו מיד לאחר חופשת סוכות.

"ההחלטה התקבלה לאחר שערכנו פיילוט במשך כמה חודשים ונוכחנו לדעת כי הקהל שהגיע למפגשים שלנו משווע לפעילויות תרבות ברמה גבוהה בשעות הבוקר בעיקר", אומר אילן גרזי מנהל חוויות מופת. "למען הצלחת הפעילויות ולנוחיותכם, אנו מאד ממליצים לרכוש כרטיסיה או לשריין מקומות סמוך לתחילת הפעילות, לפחות שבוע מראש".

"מכללת הגמלאים" תקיים את פעילותה החל מחודש ספטמבר 2017 פעמיים בשבוע, בימי ראשון ורביעי, בשעות הבוקר החל משעה 9:30 ועד 12:00 בצהרים באולמי "חוויות מופת" רחוב לוין אפשטיין 22 ברחובות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר