עודד עמרם וגיא צור
עודד עמרם וגיא צור

גיא צור ועודד עמרם מציעים: עידוד פעילות אמנים מרחובות

חברי מועצת רחובות גיא צור ועודד עמרם מציעים שהעירייה תפעל לחיזוק, עידוד ותמיכה של אמנים מקומיים, בין היתר על ידי קידום בתים פתוחים, אירועים של אמנים מקומיים וחיזוק הקשר בינם לבין הציבור הרחב

פורסם בתאריך: 22.7.19 09:20

-->

חברי מועצת רחובות גיא צור, מחזיק תיק פרויקטים והתחדשות עירונית, ועודד עמרם, מחזיק תיק התרבות, הגישו הצעה לסדר לקראת ישיבת מועצת העיר שתיערך ביום חמישי השבוע, שנועדה לעודד אמנים מקומיים.

בהצעה מפרטים השניים: "עיריית רחובות והעיר רחובות חרתו על דגלן את התפיסה כעיר שוחרת תרבות ומעודדת תרבות. כחלק מיישום החזון לצד הפעילות הענפה שמתרחשת כבר כעת, תפעל עיריית רחובות לחיזוק, עידוד ותמיכה של אמנים מקומיים, בין היתר על ידי קידום בתים פתוחים, עידוד אירועים של אמנים מקומיים וחיזוק הקשר בינם לבין העירייה והציבור הרחב".

עודד עמרם: "מטרת ההצעה היא לשלב את האמנים המקומיים בפעילות התרבות הענפה של רחובות. יש מגוון דרכים שבהן ניתן לעשות זאת, כגון פעילות בתים פתוחים ועוד.

עודד עמרם

עודד עמרם

 

גיא צור: "בהמשך להצעתי לעודד עסקים מקומיים, אני מציע גם לעודד פעילות של אמנים מקומיים. את זאת ניתן לעשות באמצעות ייזום אירועים אשר מאפשרים להם לבוא לידי ביטוי, ושילובם באירועים קיימים".

גיא צור

גיא צור


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר