לוסי אהריש (צילום: רונן פדידה)
לוסי אהריש (צילום: רונן פדידה)

נקבע מועד חדש להרצאתה של לוסי אהריש ברחובות. הכרטיסים מהערב הקודם תקפים גם עתה

הרצאתה של לוסי אהריש שהייתה אמורה להתקיים בערב התרמה של עמותת מעגל נשים רחובות ונס ציונה, והתבטלה בשל מחאת יוצאי אתיופיה, תיערך ביום שלישי בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 17.7.19 08:01

-->

נקבע מועד חדש להרצאתה של לוסי אהריש, שהייתה אמורה להתקיים בערב ההתרמה של עמותת מעגל נשים רחובות נס ציונה, אך לא יכלה לצאת אל הפועל בשל פקקי התנועה ועומסי התחבורה שנוצרו עקב מחאת יוצאי אתיופיה. המועד החדש הינו יום שלישי בשבוע הבא, 23.7, בשעה 20:30, באולם מופת ברחובות.

הערב המקורי "נפל בין הכיסאות", כשמצד אחד לא הצליחו להגיע לוסי אהריש שאמורה הייתה להרצות, ממלא מקום ראש עיריית רחובות וסגן ראש העיר זהר בלום ויניב מרקוביץ', ומצד שני כן הגיעו מעל ל-250 איש, ביניהם עו"ד שמואל בר דאנזאן מחזיק הרווחה, אווה גור מחזיקת תיק מעמד האישה ואורית שרגאי מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות.

אסתי כהן, יו"ר העמותה, מתארת כיצד השתבשו הדברים באופן לא צפוי: "לצערנו, עקב המהומות והפקקים הנוראיים לוסי אהריש לא הצליחה להגיע לאולם מופת ברחובות. לפני שהבנו זאת חשבנו שעוד נצליח לקיים את הערב שתכננו. מעל 250 איש התכנסו באולם לערב ההתרמה בזמן שרבים הודיעו ברגע האחרון שהם תקועים בפקקים ולא מצליחים להגיע. את הערב כיבדו אוה גור מחזיקת תיק מעמד האישה בעיריית רחובות, אורית שרגאי מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות בעיריית רחובות ושמואל בר דאנזאן מחזיק הרווחה, לצד מכובדים וחברי מועצה נוספים. זהר בלום ויניב מרקוביץ', שהיו אמורים לשאת דברים, לא הצליחו להגיע".

כהן מסכמת את מה שבכל זאת נעשה באותו הערב: "בתחילה הצגנו את פעילות המעגל עם מצגת קצרה על הפעילות ברחובות ובנס ציונה, וגם על הפרויקט עבורו ערכנו את הערב ״ליצנבולנס״. אוה גור עלתה לברך ולשאת מספר דברים. התקיימה גם הגרלה של ארוחת בוקר זוגית מתנת קפה ללוש. השיבושים התקבלו בהבנה וברוח טובה. האנשים שהגיעו פרגנו ללא סוף לפעילות המעגל והבינו את חוסר האונים ולכן התפזרו עם חיוך".

לגבי מועד ההרצאה החדש של לוסי אהריש אומרת כהן: "כל מי שרכש כרטיסים למועד הקודם, הכרטיסים תקפים גם למועד החדש. המעוניינים לקנות כרטיסים מוזמנים לפנות אליי לטלפון 0533036263".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר