אולם מופת רחובות
אולם מופת רחובות

יניב מרקוביץ' ורוני באום: "הפתרון לסגירת קולנוע חן הוא הפיכת אולם מופת לסינמטק רחובות". עודד עמרם מצנן את ההתלהבות

סגן ראש העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ' וחברת המועצה ד"ר רוני באום טוענים כי חייבים להפוך את אולם מופת לסינמטק במקום קולנוע חן שנסגר. חברם למועצה עודד עמרם: "מי שאמון על מופת זו רשת חוויות ובל נשכח שהמקום שייך להסתדרות. צריך להשקיע במקום 2 מיליון שקלים"

פורסם בתאריך: 9.7.19 08:11

-->

סגן ראש עיריית רחובות יניב מרקוביץ' וחברת המועצה ד"ר רוני באום, מבקשים להפוך באופן מיידי את אולם מופת לאולם קולנוע אשר ייתן מענה במקום קולנוע חן שנסגר לאחרונה.

אולם "חן" המיתולוגי סגר את שעריו לפני כחודש. האולם שימש בשנים האחרונות כבית קולנוע לסרטים זרים וסרטי איכות, אך מפעיליו לא רצו להמשיך להפעילו בשל ההכנסות הדלות שהוא מייצר. מאז ועד היום מנסים גורמים שונים לקדם פתרונות להמשך הפעלת הקולנוע, אך הלכה למעשה שום פתרון לא הגיע לכדי ביצוע והקולנוע סגור.

הפגנה נגד סגירת קולנוע חן

הפגנה נגד סגירת קולנוע חן

 

לפני כחודש פנו חברת המועצה ומחזיקת תיק ותיקים, ד"ר רוני באום, וסגן ראש העיר יניב מרקוביץ', בהצעה קונקרטית להסב את אולם מופת בעיר לבית קולנוע שייתן מענה לצרכני הסרטים ויהפוך לסינמטק מקומי. ראש העיר הביע את הסכמתו העקרונית למהלך וכרגע נראה שזו התוכנית היחידה שיש לה ייתכנות ממשית לביצוע.

יניב מרקוביץ': "לצערי הרב כל יום שבו הקולנוע סגור הופך את זה לעובדה מוגמרת. אלפי תושבים שצרכו את הסרטים במקום נותרו ללא מענה הולם והם נאלצים לוותר על צפייה בסרט בקולנוע או שהם צריכים לנסוע לערים אחרות. מהיום הראשון אנו מלווים את הסגירה של הקולנוע בפרופיל נמוך, במטרה למצוא פתרון ולא כותרות. ההצעה שלנו היא היחידה שניתן לבצע מיידית, יש נכונות מצד רשת מוכרת להפעלת בתי קולנוע לשתף איתנו פעולה ואנו סבורים שהפתרון של אולם מופת יכול לתת פתרון מלא לבעיה.

"הכוונה היא להסב את האולם לבית קולנוע חדיש ולהפעילו לצד ערבי הזמר שמתקיימים במקום בסופי שבוע. אולם מופת הוא הפתרון היחיד שניתן להוציאו לפועל באופן מיידי. לצערי, מספר גורמים מנסים למצוא חלופות אחרות, בלתי ישימות, כמו החלפת שטחים, הפקעות, מתן הטבות קבלניות ליזמים תמורת הפעלת הקולנוע, ועוד. כל אלה לא עושים כלום חוץ מאשר לזרוע חול בעיני הציבור ולנסות להיטיב עם בעלי קרקע פרטיים שהם יזמים וקבלנים לכל דבר ועניין. כולי תקווה שראש העיר יכשיר את המהלך בימים הקרובים ונוכל לצאת לביצוע באופן מיידי".

אולם מופת רחובות

אולם מופת רחובות

 

רוני באום: "קולנוע חן שירת רבים מאזרחיה הוותיקים של העיר, כמו גם סטודנטים וקהלים רבים שביקשו ליהנות מסרטים איכותיים. לצערי גורמים שונים מנסים לתת למאבק על הקולנוע פן פוליטי ורבים על קרדיטים מי הציל את הקולנוע, כשבפועל הוא סגור. אנחנו מבקשים להניח את הפוליטיקה בצד ולתת מענה אמיתי לתושבים בחלופה שנמצאת במרחק של מספר צעדים מקולנוע חן. אין סיבה שלא ניתן מענה מיידי לתושבי העיר".

יניב מרקוביץ' ורוני באום

יניב מרקוביץ' ורוני באום

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק התרבות ומשמש גם כיו"ר מרחב ההסתדרות בעיר, עודד עמרם, מגיב: "טוב יהיה לו עו"ד יניב מרקוביץ' יתעסק בתיק בו הוא אמון – ניקיון וחזות העיר, וד"ר רוני באום תעסוק בתיק הוותיקים שגם הוא תיק חשוב מאוד. לעצם העניין, אני לא רואה את ראש העיר רחמים מלול משקיע באולם מופת בין 1.8 ל-2 מיליון שקלים במקרה הטוב, כדי להתאים את האולם לסינמטק. יש צורך בהשקעה בגג חדש, בכיסאות, במעלית, במכונת הקרנה ועוד, אז שכל אחד יתעסק בתיק שלו. מי שאמון על מופת זו רשת חוויות והעומד בראשה, יו"ר הרשת וחבר המועצה אמיתי כהן, ובל נשכח שמופת שייך להסתדרות. לסיכום, תמשיכו לחיות בסרט כי הדיון צריך להיות במועצת העיר ולא בתקשורת. השאלה היא מי משקיע שני מיליון שקלים במופת, העירייה או רשת חוויות".

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר