חגיגות העצמאות של שוויץ ברחובות החדשה
חגיגות העצמאות של שוויץ ברחובות החדשה

חגיגות העצמאות של שוויץ צוינו במרכז הקהילתי ברחובות

"הקשרים החשובים הם בין אנשים ולא בין אבנים". חזונו של סמי בולג ז"ל, שעמד בראש קרן היסוד שוויץ, מתממש באירועים משותפים בעיר

פורסם בתאריך: 7.8.17 15:30

-->

מרכז חוויות שוויץ בשכונת רחובות החדשה ערך בשבוע שעבר אירוע קהילתי לרגל יום העצמאות של שוויץ. במסגרת האירוע התקיימו סדנאות שוקולד, הוקרן הסרט המצויר "היידי בת ההרים" ונערכה שעת סיפור בספריה עם "מנגינת הקסם" ו"הסיפור שלא יאמן על ג'ק והאיש המוזר".

חגיגות העצמאות של שוויץ ברחובות החדשה

חגיגות העצמאות של שוויץ ברחובות החדשה

 

המרכז נחנך לפני פחות משנה באמצעות קרן היסוד ישראל, קרן היסוד שוויץ ועיריית רחובות. השותפות ובניית המרכז התאפשרה הודות לתרומה נדיבה של קרן היסוד שוויץ, בניהולו והובלתו של סמי בולג ז"ל, אשר כיהן כנשיא הקרן.

"חזונו של בולג נשען על האמונה כי הקשר בין צלעות המשולש אינו תלוי רק בבנייה פיסית של קירות, כי אם בראש ובראשונה נעוץ בקשר שבין אנשים. לכן פעל בולג רבות ליצירת הקשר ולטיפוחו לצד פיתוח קשרי קהילה, אותה אנו מיישמים", אמר יניב מרקוביץ' יו"ר הדירקטוריון.

עדי דויטש, מנכ"ל הרשת: "אני מברך על האירועים שנעשו לרגל יום העצמאות השוויצרי כחלק מביטוי להערכה ולידידות הקיימת בין קהילת יהודי שוויץ לתושבי העיר רחובות, דבר המוצא את ביטויו בפיתוחם של מרכזים קהילתיים איכותיים ומפוארים לרווחת תושבי העיר. רשת 'חוויות' מברכת את שוויץ ואת תושביה היהודים לרגל יום עצמאותם".

מירב אהרון, מנהלת המרכז: "חזונו של סמי הניח את היסודות לחיזוק קשרי קהילה והכרת איש את רעהו, ומכאן ההחלטה לאמץ את יום העצמאות של השוויצרים כאות לסולידאריות בין הקהילות. מאחורי חגיגות יום העצמאות השוויצרי עומדת מסורת ענפה שביקש בולג להנחיל לנו, ובמרכזה עומד העיקרון כי הקשרים החשובים הם בין אנשים, ולא בין אבנים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר