יזהר כהן
יזהר כהן

עולה עולה: יזהר כהן הגיע לחגיגה רב דורית ברחובות

לרגל סיום שנת פעילות מועדוני הגמלאים ברובות, נערך ערב חגיגי רב דורי עם הזמר יזהר כהן

פורסם בתאריך: 23.6.19 07:27

-->

בשבוע שעבר התקיים ערב חגיגי רב דורי לרגל סיום שנת פעילות מועדוני הגמלאים של המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות. בערב השתתפו חברי וחברות המועדונים, בני משפחה, צוות מתנדבות המועדונים ושותפים לעשייה אשר מילאו עד אפס מקום את מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל. כיבדו את האירוע בנוכחותן: אירית שיפריס מנהלת האגף לשירותים חברתיים וחברת המועצה ד"ר רוני באום מחזיקת תיק ותיקים.

במהלך הערב הוצגה תערוכה של עבודות אמנות ותמונות מחיי הפעילות במועדונים במשך השנה. האירוע הוא תוצר של שיתוף פעולה של המחלקה לרווחת האזרח המבוגר בעיריית רחובות והמשרד לשוויון חברתי שבמסגרת "מיזם שימחה" העניק את ההופעה של הזמר יזהר כהן "אגדה ישראלית".

המחלקה לרווחת האזרח המבוגר מנהלת שבעה מועדוני גמלאים בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי, משרד העבודה והרווחה רשת חוויות ועמותת על"ה המאפשרים לנו לפעול במבנים שלהם. שלושה מועדונים לאוכלוסייה דוברת עברית בשכונות שעריים, אושיות, וותיקים, שני מועדונים ליוצאי אתיופיה בשכונות מילצ'ן וקרית משה, ושני מועדונים לניצולי שואה דוברי רוסית בכפר גבירול ובמרכז העיר.

אורית קרטה גהסי, עו"ס קהילתית: "המועדונים החברתיים מהווים את אחד השירותים החשובים לניצול שעות הפנאי ולקיום קשרים חברתיים בגיל המבוגר. מחקרים רבים מצביעים על הקשר ההדוק בין קיומן של רשתות חברתיות בגיל המבוגר לבין הרווחה הנפשית והגופנית של המבוגרים לכן המחלקה לרווחת האזרח המבוגר משקיעה בפיתוח המועדונים".

רוב המועדונים פועלים פעמיים בשבוע ונהנים מחוגי התעמלות מגוונים, אומנות, הרצאות סדנאות, טיולים ונופש פעם בשנה. מועדונים של יוצאי אתיופיה נהנים מפעילות של יום נוסף בשבוע של גינון קהילתי.

ד"ר רוני באום: "אני מודה לצוות המחלקה לרווחת האזרח המבוגר ושמחה שבערב זה ניתנה הזדמנות להודות באופן מיוחד למרכזות ולצוות המועדונים, המשקיעות כל השנה בהקשבה, יחס אישי, ויוצרות במועדון אוירה של משפחה ובנוסף דואגות לתכנים מעניינים ומגוונים. וטרחו רבות להצלחת ערב זה, כמו כן מגיעה תודה למתנדבות המועדונים המסורות המעשירות את המועדונים בהרצאות, בחוגים ובכל הנדרש".

ענת יולס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר: "בשל החשיבות הרבה שרואה המחלקה בפעילות חברתית בגיל המבוגר כפעילות מניעתית לשימור היכולות התפקודיות ולשימור הרווחה הנפשית של האדם, צוות המחלקה מוביל ומפתח תכניות חברתיות רבות וביניהן כל מערך המועדונים החברתיים, היינו שמחים לפתח את פעילות המועדונים במידה ויוגדל התקציב לכך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר