תיאטרון בובות העשויות מחומרים ממוחזרים של ענת גייגר שבתאי (צילום: ליאור ממון)
תיאטרון בובות העשויות מחומרים ממוחזרים של ענת גייגר שבתאי (צילום: ליאור ממון)

מאות אנשים נהרו לפסטיבל "פסטיבוק" שנערך לראשונה ברחובות במסגרת חגיגת הספר העברי

חברת המועצה איטל בציר אלשיך, שיזמה את האירוע: "כמו תמיד, מרגש לראות שלמרות הטכנולוגיה והקידמה אין תחליף למפגשים חברתיים וליצירת קהילה. תמיד יהיה ביקוש לספרים בעיר המדע והתרבות"

פורסם בתאריך: 20.6.19 10:48

-->

אתמול (רביעי) התקיים לראשונה ברחובות פסטיבל ״פסטיבוק״ במתחם היקב, כחלק מאירועי חגיגת הספר. למקום הגיעו מאות אנשים שנהנו ממגוון פעילויות ומתחמים הקשורים לתחום קהילה וסביבה, מפעילויות יצירה מחומרים ממוחזרים, הצגת תיאטרון מבובות ממוחזרות של תושבת העיר ענת גייגר שהציגה סיפור מקורי מחנות הספרים הרחובותית והמיוחדת "מילת", דוכן של החלפת ספרים ודוכן חברתי של רשת חנויות הספרים יד 2 – ״סיפור חוזר".

לצד כל אלה נרשמו מאות מתושבי העיר לממש את ההטבה ולהאזין לספרים מוקלטים של חברת אייקסט בהזנת קופון שניתן לתושבי העיר, וזכו אף לאוזניות ממותגות חינם מטעם העירייה.

חברת המועצה איטל בציר אלשיך, שיזמה את האירוע: "כמו תמיד, מרגש לראות שלמרות הטכנולוגיה והקידמה אין תחליף למפגשים חברתיים וליצירת קהילה. תמיד יהיה ביקוש לספרים בעיר המדע והתרבות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל הנפשות הפועלות שניצחו על האירוע: בראש ובראשונה לראש העיר רחמים מלול, שתמיד מקבל בברכה יוזמות מעין אלו, למנכ״ל העירייה דורון מילברג שהאמין בהצלחת האירוע, לאיציק עובדיה ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית על הסיוע המקיף, ארגון וניהול האירוע, לתושבת העיר והמפיקה מיכל גולן וולקן על הפקת האירוע הכה מוצלח, וכמובן לכל התושבים שנהרו בהמוניהם. אני מקווה להפוך את הפסטיבל למסורת ולהיפגש בפסטיבוק 2020".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר