נעמה אתל (צילום: רמי זרנגר)
נעמה אתל (צילום: רמי זרנגר)

"נעמה סופר על": "אני מרגישה שנולדתי לבמה"

נעמה אתל הראשל"צית חזרה לארץ בפעם הרביעית עם סיבוב הופעות של הפסטיפאן. ריאיון עם יוצאת להקת חמסה, שהחליטה לעבור מעולם המבוגרים לעולם הילדים ולהפוך ל"נעמה סופר על"

פורסם בתאריך: 11.8.17 07:00

-->

במה מלאת אורות, צבעים, תפאורה צבעונית, כמויות של שחקנים והרבה שירים. על כל אלה אחראית הזמרת והיוצרת הראשל"צית לשעבר, נעמה אתל, שחזרה לסיבוב הופעות בארץ עם המופע פסטיפאן כמפיקה וגיבורה הראשית של ההצגה. המופע, שעולה בישראל זו השנה הרביעית, מתמקד הפעם בהצדעה לגיבורי הילדים מכל הזמנים, בכיכובם של נעמה סופר על, חני נחמיאס, טל מוסרי והדוד חיים.

מופע הפסטיפאן החל בארצות הברית בשנת 2011, על ידי אתל, יוצאת להקת חמסה, שהחליטה לעבור מעולם המבוגרים לעולם הילדים, להפוך ל"נעמה סופר על" ולהעלות מופע לילדי הקהילה היהודית באמריקה.

נעמה, מאיפה הרעיון להצגה הזו?

"חיפשתי מופע לילדים כמו שיש בארץ בתקופת הקיץ, וכשהבנתי שזה לא קיים בארצות הברית החלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות – להעלות מופע שיהיה מיועד לילדים כבילוי בקיץ".

אבל למה לחזור לארץ. הרי באמריקה הכל יותר גדול. זה לא מרגיש לך שאת חוזרת אחורה?

"אני עדיין גרה בארצות הברית ואני מרגישה סוג של שליחות. להביא את התרבות ואת ישראל לילדים שם, שירגישו מחוברים יותר".

איך בחרת את השחקנים? בכל זאת לא היית בארץ הרבה שנים.

"עשיתי בדיקה מי השחקנים המוכרים בארץ, שגם ההורים וגם הילדים אוהבים. שילבתי בין שני הקהלים והאמנים שהבאתי מאוד שונים ומתאימים לקהלים שונים. המופע מתאים לכל המשפחה. חשוב לי שההורים ייהנו כמו הילדים".

אילו דינמיקות נוצרה ביניכם?

"שלושתם מוכשרים מאוד ואנשים מדהימים ולכאן הדינמיקה נהדרת ומאוד כיף לנו יחד".

נעמה אתל וטל מוסרי (צילום: רמי זרנגר)

נעמה אתל וטל מוסרי (צילום: רמי זרנגר)

 

לא פשוט לעשות בתעשייה את המעבר מעולם המבוגרים לעולם הילדים. מה את אוהבת יותר?

"לא קרה משהו ספציפי שהוביל למעבר, זה קרה די בטבעיות והרגיש לי נכון. אני אוהבת את שני העולמות מאוד, אבל אין מה להשוות ביניהם. אני מוצאת נקודות חיבור בשני העולמות. עולם הילדים הוא מדהים כי ילדים הם הקהל הכי אמיתי שיכול להיות לאמן. הם כנים ואת ישר רואה אם הם נהנים. הפידבק הוא מאוד מהיר".

במה שונים הילדים הישראלים מהילדים האמריקאים?

"הילדים הישראליים הם בעלי יותר ביטחון מהילדים בארצות הברית. יש להם יותר ביטחון להסתובב חופשי, לבלות, להתבטא. האמריקאים קצת יותר שקטים".

אילו תגובות אתם מקבלים על המופע?

"התגובות על המופע מדהימות ומחבקות. אנשים נהנים נורא, גם ההורים שמקבלים ניחוח של נוסטלגיה משירי הילדים האהובים מכל הזמנים שמשולבים בו. הילדים מוקסמים וזוהי הפעם הרביעית שאנחנו מגיעים לישראל והפרגון וההיענות הם עצומים".

בני כמה הילדים שלך ומה הם אומרים על הקריירה של אמא שלהם?

"שני בת 10, דניאלה בת 9 וליה בת 6. שני לוקחת חלק פעיל במופעים. הן מאוד אוהבות להגיע לסיבוב ההופעות בארץ, כי הן מאוד אוהבות את ישראל. הן גם אוהבות להכיר את האנשים שאני עובדת איתם. החלק הפחות טוב הוא שבתקופות שאני עובדת קשה יותר הן פחות איתי, אבל הן מבינות את זה ויודעות שזו רק תקופה".

איך באמת מלהטטים בין אימהות לקריירה בינלאומית כזו?

"בביקורים בארץ, כשמגיעים לסיבוב הופעות, אני נמצאת במרתון עבודה מטורף וזה נורא נורא קשה ואינטנסיבי, כך שההשקעה במשפחה טיפה פוחתת. אבל הם מבינים את זה ומפרגנים לי מאוד. כשאני מגיעה הביתה מאוד חשוב לי לשים את העבודה בצד ולהיות עם המשפחה. כשאוהבים כל כך לעשות משהו מוצאים את הדרך לנווט בין הדברים ולהצליח".

יש סיכוי שנראה אותך גם על הבמות של הבימה או הקאמרי?

"לא הייתי פוסלת משחק גם בהצגות למבוגרים, אבל החיים לקחו אותי למקום של הילדים שאני מאוד אוהבת ומתחברת אליו".

אז השאיפה היא להיות כוכבת ילדים מרכזית בסצנה כמו יובל המבולבל למשל?

"השאיפה שלי היא להמשיך ליצור ולהיות על במה. כל התהליך הוא כיפי וממלא. החלק השני של השאלה הוא לא בשבילי, אלא בשביל הילדים".

נעמה אתל (צילום: רמי זרנגר)

לא פוסלת משחק גם בהצגות למבוגרים. נעמה אתל (צילום: רמי זרנגר)

 

בשנה הבאה יהיה מופע חדש?

"בכל שנה אני מרימה מופע פסטיפאן חדש וכבר עכשיו מתחילה לעבוד עליו. כמו כן, בימים אלה אני מסיימת לצלם את הסדרה החדשה שלי אז צפו להרבה הפתעות".

התחלת כזמרת, עברת להצגות כשחקנית וכמפיקה ועכשיו את גם עובדת על סדרה חדשה. מה את הכי אוהבת בקריירה שלך?

"זה נכון שהתחלתי בכלל כזמרת. אני שרה מגיל שש וכותבת ומלחינה את השירים המקוריים בפסטיפאן ובסדרה. לגבי מה אני הכי אוהבת זו שאלה קשה. אני באמת נהנית להפיק, לשחק ולשיר, אבל אני מניחה שהאהבה הגדולה מכולן היא לשיר על הבמה. אני מרגישה שנולדתי לבמה".

נעמה אתל (צילום: רמי זרנגר)

נעמה אתל (צילום: רמי זרנגר)

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    לא שאני מתלונן… אבל החצאית קצת קצרה לכוכבת ילדים לא??
    לי אגב אין התנגדות לראות אשה סקסית מראה רגליים יפות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר